Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
4 maart 2015 | Sebastiaan van der Valk

LinkedIn profiel, maar wil je er wel mee aan de slag? Of toe aan een volgende stap op LinkedIn? Dan raad ik je aan om het boek ‘LinkedIn marketing in 60 minuten’ van Martine Meijburg te lezen!

Voorafgaand was ik sceptisch vanwege de titel. Marketing op LinkedIn klinkt namelijk als LinkedIn-vervuiling, zo dacht ik. Echter gaat Marine vooral in hoe je er voor zorgt dat je je als ondernemer of onderneming profileert op LinkedIn. En waarom zou je dat niet doen? ‘Nederland is LinkedIn-kampioen: wij zijn het land met de hoogste penetratiegraad ter wereld. Al vanaf de start van het netwerk geniet LinkedIn een grote populariteit onder Nederlandse professionals.’

Het kleine handzame boekje, dat je inderdaad binnen een uurtje uitleest, staat vol met praktische tips! Je kunt er zo mee aan de slag. Vele onderwerpen komen voorbij: van een LinkedIn-strategie tot doestellingen, van contentstrategie tot kpi’s en van socialmediabeleid tot de content kalender. Verwacht hierin overigens niet al te veel diepgang, dat past ook niet in het boekje. Martine legt de termen uit en vertelt hoe je hiermee snel aan de slag kunt.

De kern: wil je als ondernemer of onderneming in een korte tijd aan de slag om jezelf of je organisatie te profileren op LinkedIn, dan is dit boekje echt iets voor jou! Dit doe je met name door daadwerkelijk bij te dragen middels een goede bedrijfspagina, goede input en bijdragen in LinkedIngroepen en een samenhang te creëren met al je andere marketingmiddelen.


Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden