Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
3 maart 2014 | Jan Verdonck

Honshitsu doet wat het belooft.

Dit boek brengt een nieuw denkkader dat grensoverschrijdend kan gebruikt worden, waardoor strategische marketing binnen handbereik van iedere onderneming ligt.

Waarom? Dit boek gaat verder dan marketing alleen. Begrippen zoals ‘identificatiecluster’ werken absoluut verhelderend, zowel bij rasechte marketeers als bij niet-marketeers.

Als je dit boek gelezen hebt, krijg je een goed beeld welke vragen je moet stellen over je eigen onderneming.

Vragen die je door de auteur aangereikt worden en die je eveneens tot een concreet denkkader brengen voor een bedrijfsstrategie die past voor jouw onderneming en die je bewust maakt van je bestaansreden.

Enkel door onszelf in vraag te stellen, kunnen we beter worden en kunnen we weloverwogen beslissingen nemen.

Als economist ben ik sinds mijn masteropleiding steeds op zoek geweest naar een strategisch denkkader voor ondernemingen.

Tegelijkertijd had ik behoefte aan een denkkader dat pragmatisch is.

Beide kenmerken heb ik in dit boek gevonden.

Als fiscalist merk ik in de praktijk dat veel ondernemingen het moeilijk hebben om strategisch te denken en bovenal vakoverschrijdend.

Dit boek stelt de juiste vragen over je totaalconcept en bestaansreden.

Vragen die je onmiddellijk op een praktische wijze kan toepassen zonder specialist te moeten zijn.

Als lector van diverse fiscale vakken raad ik iedere student aan om dit boek te lezen. Het helpt je om bedrijfseconomische beslissingen in een ruimer kader te bekijken.

Je moet dit lezen. Het brengt je tot nieuwe strategische inzichten.

Beloofd.


Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden