Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Experttips voor succesvolle productlanceringen
22 november 2016 | Fred Rutgers

De titel van dit boek kan een beetje verwarrend zijn totdat je de ondertitel leest, Creëer meer omzet met de lanceringsformule voor het online verkopen van je diensten. Voor alle duidelijkheid, loop jij rond met plannen om een nieuw koekje of een revolutionair nieuw wasmiddel op de markt te brengen, dan gaat dit boek je mogelijk niet brengen wat je ervan verwacht.

Welmoet leert je in dit boek waarom het belangrijk is om van de diensten die jij aanbiedt een product te maken. Vervolgens leert ze je hoe je dat product op een slimme en effectieve manier kunt lanceren. Ze slaagt er in dit boek in om het lanceren van jouw nieuwe dienst in productvorm zo simpel te maken dat het in niets meer lijkt op het naar de maan sturen van een raket!

Ken je dat gevoel? Je hebt een nieuwe workshop ontwikkeld. Je barst van de ambitie om er een enorm succes van te maken, maar diep in je hart ben je bang dat het een jammerlijke mislukking gaat worden. Het lukt niet om de beoogde 40 deelnemers te werven, het zijn er slecht vijf geworden, Help! Wat ging er mis? Trots als jij was op je eigen product voelt het als een persoonlijke nederlaag. Nou wees gerust, jij bent niet de eerste en ook niet de enige! Maar er is wel iets aan te doen met behulp van de door Welmoet beschreven methode. Gewoon stap voor stap de zaken op de juiste manier aanpakken helpt enorm en vergroot je kans op succes aanmerkelijk!

Het in de markt zetten van jouw dienst als een succesvol product kan je naast veel voldoening ook veel geld opleveren. Om dit voor elkaar te krijgen zul je jouw klanten op een effectieve manier moeten vinden, benaderen en overtuigen. Niemand koopt een workshop totdat ze ervan overtuigd zijn dat deze workshop ook daadwerkelijk biedt wat ze ervan verwachten. Niemand wil een kat in de zak kopen! De in dit boek beschreven methode heet ‘product Launch Formula’ en is ontwikkeld door de Amerikaanse marketinggoeroe Jeff Walker. De man is in zijn leven door een diep dal gegaan, uiteindelijk ontdekte hij deze manier om zijn diensten te verkopen waardoor hij erg succesvol werd.

In dit boek legt Welmoet stap voor stap uit hoe ook jij met behulp van deze methode jouw diensten veel effectiever kunt verkopen. In dit boek worden voorbeelden genoemd van ondernemers die dankzij deze aanpak hun omzet met ruim € 60.000 zagen toenemen of het aantal bezoekers aan hun evenement ruim zagen verdubbelen. De methode biedt veel voordelen, maar heeft als nadeel dat je het wel strikt volgens dit advies moet uitvoeren. Half werk werkt niet! En het vraagt een behoorlijke investering van je vooral in termen van tijd!

Welmoet stelt dat je een dienst pas succesvol kunt verkopen als je er een product van hebt gemaakt waar je zelf voor de volle honderd procent va bent overtuigd. Dat product moet voor jouw doelgroep een helder en bovenal meetbaar resultaat opleveren. En je moet ook kunnen aantonen en liefst zelfs kunnen bewijzen dat jouw product ook echt werkt. In dit boek krijg je als lezer ook uitleg over waarom je ook niet te bang moet zijn om een harde belofte te verbinden aan jouw product. Bovendien als jij jouw product niet verkoopt doe je ook gewoon jouw klanten tekort, je besteelt ze als het ware van de resultaten die jouw product voor ze kan opleveren! Wil jij meer weten over hoe jij ook van jouw dienst een succesvol product kunt maken? Koop en lees dan dit boek.

Fred Rutgers is retailtrendwatcher en retailexpert. Hij schreef daarnaast verschillende boeken over retail. Hij helpt winkeliers om te bouwen aan het onderscheidend vermogen van hun winkel. Klanten willen zich verbonden voelen met een winkel. Daarom moet een winkel de klanten een unieke beleving en een aangename ervaring bezorgen. In die zin is een winkel net een merk, met een unieke lading en een bijzonder verhaal!


Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden