Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
In 10 stappen een winstgevende Facebookgroep - 'Fijn en zeer duidelijk'
19 februari 2020 | Mylene Bouwman

Als je denkt dat Facebook zakelijk niks meer oplevert, dan heb je het mis. Om het tij te keren kun je gaan adverteren , of een Facebookgroep starten. Bij dat laatste helpt Kim Buining je in haar boek In 10 stappen een winstgevende Facebookgroep.

Kim Buining valt met de deur in huis: "Stop met al dat funnelgeweld". Je hebt niet per se ingewikkelde funnels nodig met 10 e-mails, een e-book en tig video's. Je kunt ook met behulp van een Facebookgroep een krachtig netwerk opzetten, wat binnen no-time jouw product of dienst van je koopt.

Maar... Kim ziet ook het ‘gevaar' van je op een kanaal richten en vertelt je ook hoe je mailadressen kunt verzamelen via jouw Facebookgroep. Een totale win-win situatie. Je bouwt aan een relatie in de Facebookgroep, maar je kunt diegene ook nog bereiken via zijn mailadres. Zoals altijd zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.

Een kort maar krachtig boek
Zie je er tegenop om boeken te lezen van honderden bladzijden, waarbij je je achteraf afvraagt wat je nu precies hebt geleerd en wat je met alle informatie moet? Daar hoef je bij dit boek niet bang voor te zijn. Het boek is lekker luchtig geschreven in een relatief groot lettertype, waardoor je binnen no time door de tien stappen heen bent. Kim legt ook uit in de inleiding, dit is een DOE-boek. Met alleen lezen kom je er niet. Laat je inspireren en ga aan de slag!

Inclusief aanvullende informatie
Voor degenen die nog meer willen leren, is er online nog meer informatie klaar gezet. Op de website vind je gratis bonustrainingen. Altijd fijn toch? Oh, en natuurlijk nodigt Kim je ook nog even uit voor haar eigen Facebookgroep.

Oftewel: In 10 stappen een winstgevende Facebookgroep is een fijn en zeer duidelijk boek voor iedere ondernemer die niet van funnels houdt, maar wel zijn programma wil uitverkopen. En tijd wil investeren in de relaties met (toekomstige) klanten, zonder verplichtingen zoals elke week een mail versturen.

Mylène Bouwman is online rechterhand op het gebied van social media en het schrijven van blogs. Van advies tot het volledig uitbesteden van je online kanalen.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden