Verbaal meesterschap met Remco Claassen
Maximaal indruk maken in gesprekken, vergaderingen en presentaties
Seminar met Remco Claassen, Sharon Kroes
Seminar met Remco Claassen, Sharon Kroes
Verbaal meesterschap met Remco Claassen
Maximaal indruk maken in gesprekken, vergaderingen en presentaties
Verbaal meesterschap met Remco Claassen
Maximaal indruk maken in gesprekken, vergaderingen en presentaties
Seminar met Remco Claassen, Sharon Kroes
Met...


Over dit seminar
Je mag (of: je moet) een presentatie geven. Een pitch doen. Het woord nemen in een vergadering. Hoe maak je indruk? Welke tips en tricks zorgen ervoor dat mensen aan je lippen hangen? Dat je aandacht krijgt en vasthoudt?
In ‘Verbaal meesterschap’ deelt Remco Claassen beste technieken ter wereld met je. Je krijgt de beste presentatietips, hoort de beste gesprekstechnieken. Remco verzamelde alle trucs en tips die toptrainers gebruiken om hun publiek te boeien. En hij laat zien hoe je die gebruikt op kantoor. In een vergadering. In een gesprek. Een pitch of presentatie.
Verbaal Meesterschap is al 7 jaar lang het best beoordeelde seminar van DenkProducties. Bijna 2000 deelnemers gaven een 9 als gemiddelde beoordeling. Hoe vaak geef jij een 9?
Organisatie = DenkProducties
Dit seminar is een productie van DenkProducties i.s.m. Managementboek. Uw aanmelding wordt bevestigd en gefactureerd door DenkProducties.
Boekenpakket bij dit seminar
Sprekers


Praktische informatie
Programma
09.00 Ontvangst en registratie
09.30 Start seminar
Blok 1: Wat je moet doen voordat je gaat praten
- Overtuigen = beïnvloeden van het brein
- Over ego's en amygdala's
- Dit doen briljante sprekers om je te raken
Blok 2: Spreken = beïnvloeden
- Gesprekken, vergaderingen en presentaties: arena’s van invloed
- Technieken die schaalbaar zijn op elk niveau
- Trainers zijn hier meester in. Gebruik hun technieken
Blok 3: Invloed zonder macht
- Macht komt niet voort uit kennis of vaardigheden
- Storytelling: verhalen komen veel harder binnen
- Vergroot je invloed met deze slimme tips
Blok 4: Aandacht pakken en nooit meer afgeven
- Aandachtsboog: ontdekken, snappen en beïnvloeden
- Aandacht pakken: zo maak je een connectie
- Aandacht vasthouden: mensen blijven boeien
Blok 5: Een koffer technieken 'voor gevorderden'
- Overtuigingstechnieken die - nog net - door de beugel kunnen
- De kracht van hypnose
- Machtige zinnen en hun toepassing
21.00 uur Einde seminar
Voorwaarden
Hoe schrijf ik in? Dat kan op twee manieren.
- via deze seminarsite
- met een e-mail naar onze klantenservice
Wat kost het? Dit seminar kost € 995,- (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief uitgebreide documentatie, twee bestsellers, lunch, parkeren.
Op al onze seminars zit een 100% tevredenheidsgarantie: ze zijn elke euro waard. Fijn om te weten.
Verhinderd? Indien u onverwacht verhinderd bent, kunt u zich altijd kosteloos laten vervangen door een collega, mits tijdig aan ons doorgegeven. Annulering is mogelijk per email tot drie weken voor aanvang van het seminar. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging per e mail van de annulering. Hiervoor wordt een bedrag van € 125,- aan annuleringskosten in rekening gebracht. Vanaf drie weken voor aanvang van de bijeenkomst bent u het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Meer weten? Dat kan. Neemt u vooral contact op met onze klantenservice per e-mail.
Speciale groepsarrangementen
Voor organisaties die meerdere deelnemers afvaardigen, hebben we speciale groepsarrangementen. Daarbij hoort uiteraard een lagere deelnameprijs. Maar we hebben ook al ervaring met diverse andere opties die het voor groepen extra effectief en aantrekkelijk maken om deel te nemen. Interesse? Stuurt u ons dan vooral een e-mail!
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan