Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Gratis voorpublicatie

Wacht niet op de wind, ga roeien! - gratis voorpublicatie

De klant als reddingsboei

Voorpublicatie Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 9797090124976
1
Voormalig #1Totaal 32 dagen
Verkooppositie 999999932 dagen als #1
Direct te downloaden
Gratis voorpublicatie

Samenvatting

Gratis download
Deze voorpublicatie (PDF) van het nieuwe boek van Jos Burgers is gratis te downloaden en bevat 19 pagina's uit het boek dat in september 2020 verschijnt.

Over het boek
Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van een recessie, een economische crisis of een andere ramp? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten. Zij betalen je salaris, je vakantie en je hypotheek. Zij zijn je reddingsboei als je zakelijk kopje onder dreigt te gaan.

In zijn nieuwste boek Wacht niet op de wind, ga roeien! geeft bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Jos Burgers praktische adviezen om in uitdagende tijden bestaande klanten aan je te binden en nieuwe klanten te werven. Zonder daarbij meteen naar het prijswapen te grijpen waardoor de ellende alleen maar groter wordt. Hij laat je, mede aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden, zien hoe je ervoor zorgt dat je op termijn de wind weer mee krijgt en er sterker uitkomt.

- Wat te doen als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt?
- Inclusief 25 adviezen voor ondernemers die de regie willen houden.
- Van Jos’ complete oeuvre zijn ruim 250.000 exemplaren verkocht.

Specificaties

ISBN13:9797090124976
Taal:Nederlands
Bindwijze:voorpublicatie
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:19
Druk:1
Verschijningsdatum:25-8-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Wacht niet op de wind, ga roeien! - 'Zette mij regelmatig aan het denken'
Rudy Kor | 9 oktober 2020
In het verzorgde en goed leesbare boek Wacht niet op de wind, ga roeien - De klant als reddingsboei adviseert Jos Burgers hoe de lezer bestaande klanten aan zich kan binden en nieuwe klanten kan werven. De centrale boodschap die ik uit Wacht niet op de wind, ga roeien - De klant als reddingsboei haalde is dat je als ondernemer ervoor moet zorgen waardevol(ler) voor klanten te zijn en te blijven, want als je niks doet worden relaties met klanten vanzelf slechter.Lees verder
Wacht niet op de wind, ga roeien - 'Vol met voorbeelden, tips en adviezen'
Rinus Verhart | 1 oktober 2020
In 5 duidelijke delen neemt Jos Burgers je mee in een boek vol met voorbeelden, tips en adviezen. Dat klinkt goed maar aan het lezen van het boek heb je niks. Alleen aan het lezen dan. Je moet ermee aan de slag. Jos Burgers geeft het zelf duidelijk aan in Wacht niet op de wind, ga roeien: je moet er wel zelf mee aan de slag, en inzien dat niks doen, niks oplevert.Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
11 stemmen
9
1
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Jos Burgers: ‘Hopen is een slechte strategie’
Hans van der Klis 2 september 2020 Zoals zovelen werd Jos Burgers dit voorjaar overvallen door de Coronacrisis. De verkoop van zijn net verschenen managementboek over humor in klantcontacten viel grotendeels stil en al zijn optredens werden afgezegd. Maar Burgers zat niet bij de pakken neer: in zes weken tijd schreef hij een nieuw boek, Wacht niet op de wind, ga roeien!, waarmee hij ondernemers de helpende hand wil bieden in de recessie.
preview
Wacht niet op de wind, ga roeien! - De klant als reddingsboei
Jos Burgers 5 augustus 2020 Dit voorjaar bracht hij nog een nieuw boek uit, over klanten en humor, onder de titel Thuis ben ik niet zo leuk!  En dan nu alweer een nieuw boek? Is dat niet wat kort op elkaar? Auteur Jos Burgers legt uit wat hem ertoe bracht om in enkele weken tijd een nieuw boek te schrijven.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wacht niet op de wind, ga roeien! - gratis voorpublicatie