


Bestsellerauteurs Allan en Barbara Pease schreven samen meerdere internationale succestitels.
Meer over de auteursWaarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen
Paperback Nederlands 2003 9789027479280Samenvatting
Waarom zappen mannen alle tv-kanalen af? Waarom zeuren vrouwen? Waarom laten mannen altijd de wc-bril omhoog staan? Waarom praten vrouwen zo veel? Waarom willen mannen altijd gelijk hebben? Waarom vallen vrouwen op mannen met kleine, strakke billen? Waarom zijn volwassen mannen zo geïnteresseerd in jongensspeelgoed? Waarom willen vrouwen altijd alle details horen?
In de bestseller 'Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen' verklaren Allan en Barbara Pease de soms onoverbrugbare verschillen tussen man en vrouw. Hun nieuwe boek: 'Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen', gaat nog een stuk verder en beschrijft wat er gebeurt wanneer de zo verschillende seksen zich tot elkaar aangetrokken voelen en - erger nog - met elkaar willen samenleven.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Barbara Pease
Inhoudsopgave
1. Zeuren - Als iemand van geen ophouden weet
2. Zeven dingen die mannen doen en die vrouwen tot waanzin drijven
3. Waarom vrouwen huilen - De gevaren van emotionele chantage
4. Het supergeheime puntensysteem van vrouwen - Hoe de week van een man naar de knoppen gaat
5. Onthulling van de zeven grootste mysteries rond mannen
6. De andere vrouw - zijn moeder
7. Wat vrouwen met woorden kunnen
8. Sex-appealtest voor vrouwen - Hoe kun je mannen voor je laten rennen?
9. Waarom Roger Rabbit grote ogen opzette - De macht van sex-appeal van vrouwen
10. Sex-appealtest voor mannen - Vinden vrouwen je een kerel of een sul?
11. Sex-appeal van mannen - Waar vrouwen op vallen
12. 'Maakt deze jurk me niet te dik?' - Waarom mannen liegen
13. Wanneer een jager zijn boog aan de wilgen hangt - pensionering
Met dank aan
Literatuur
Fotoverantwoording
Adressen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan