,

Business-to-businessmarketing

Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789043011310
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Belangrijke pijlers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven.

'Business-to-businessmarketing' geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.

Specificaties

ISBN13:9789043011310
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:378
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2006
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Inhoudsopgave

Deel 1: Inleiding
1. Business-to-businessmarketing: inleiding
2. Bedrijfsinformatiesystemen

Deel 2: B2B-marketingmanagement 3 Marktsegmentatie en positionering
4. Producten, diensten en prijzen
5. Zakelijk koopgedrag
6. Zakelijke relaties

Deel 3: Marketingkanalen en -netwerken
7. Marketingkanalen
8. Kanaalorganisatie, -structuren en -netwerken
9. B2B-management

Deel 4: B2B-marketingcommunicatie
10. De communicatiestrategie.
11. Middelen voor B2B-marketingcommunicatie
12. Persoonlijke verkoop en key account management

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Business-to-businessmarketing