Social media marketing voor Dummies

Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789043023696
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om uw klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdekt u hoe u het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leert u social media te identificeren die uw doelgroep aanspreken.

'Social media marketing voor Dummies' bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media uw bedrijf en merk succesvol kunnen maken, leest u ook hoe u uw pagina's kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe u een programma opzet waarmee u uw succes en resultaten meet.

Deze uitgave is een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieën tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.

Specificaties

ISBN13:9789043023696
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:282
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Over de auteur
Dankwoord

Inleiding

Deel I: De sociale wereld in met je marketing
1. Wat sociale invloedmarketing betekent
2. Hoe het SIM-land in elkaar zit
3. In het denkkader van SIM

Deel II : SIM in de praktijk
4. SIM-campagnes lanceren
5. Je SIM-stem ontwikkelen
6. Je publiek en hun beïnvloeders bereiken op de belangrijkste sociale platforms
7. Marketing via nichenetwerken en online beïnvloeders
8. Rekenen op de beïnvloeders

Deel III: Oude marketing is weer nieuw in een SIM-jasje
9. SIM op je website
10. Een authentieke en betrokken adverteerder worden
11. Mobiele SIM-campagnes opzetten
12. Je werknemers enthousiast maken voor SIM
13. Metingen in de SIM-wereld

Deel IV: Het deel van de tientallen
14. Tien best practices voor SIM
15. Tien bekende fouten vermijden
16. Tien SIM-blogs die je moet lezen

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Social media marketing voor Dummies