Meer respons!
1001 DM-tips
Ingenaaid Nederlands 2004 2e druk 9789080874510Samenvatting
Direct marketing is een prachtig vak. U weet precies wat uw resultaten zijn, u weet precies wat u in een actie hebt geïnvesteerd. Geen betere vorm van marketing dan Direct Marketing.
Met dit boek haalt u gegarandeerd nog meer rendement uit uw Direct Marketing acties.
Laat dat maar aan Max Kooijmans over. Want als iemand weet wat werkt, dan is dat Max. Ruim 30 jaar ervaring op alle onderdelen van het Direct Marketingvak en dat merkt u. Want deze 1001 tips zijn stuk voor stuk regelrecht ontleend aan de praktijk, ze zijn direct bruikbaar en ze leveren u onmiddellijk geld op. Geld dat u kunt gebruiken om nog betere resultaten te halen: hogere respons, betere conversie en dat allemaal tegen lagere kosten.
In dit boek vindt u een unieke code die u 3 maanden lang gratis toegang geeft tot MaxxEffect.nl. Een website met alles wat u altijd al wilde weten over Direct Marketing. Hét platform voor professionals die kiezen voor rechtstreekse marketing en communicatie: de kortste en meest efficiënte weg tussen u en uw klanten.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Tactiek
3. Direct-Mail
4. Huis aan huis
5. Coupon advertising
6. Fax.
7. Insert
8. Internet
9. Actiemarketing
10. Telemarketing
11. Respons TV en Radio
12. Adressen
13. Database
14. Testen
15. Creativiteit
16. Responsverwerking
17. Follow-up
18. Drukwerk en techniek
19. Integratie thema-advertising
20. Briefing
21. Beoordelen concepten
22. Samenwerken met bureaus en freelancers
23. Berekeningen
24. Juridische aspecten
25. Respons-killers
26. SMS
27. Checklisten
28. Flow-charts, Kopieerpagina's
29. Dmsites, Trefwoordenlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan