Help, ik sta op GeenStijl

Omgaan met kritiek op internet

Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789461260161
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Ontevreden klanten spuien vrolijk hun gal op internet. Dat komt soms hard aan. In het ergste geval belandt uw product op de homepage van GeenStijl of staat u onverwacht voor de televisiecamera van Rutger Castricum.

Op internet geeft u veel controle uit handen. Reken op complimenten, maar ook op pijnlijke kritiek, die u dankzij Google lang kan achtervolgen. Hoe gaat u daarmee om?

'Help, ik sta op GeenStijl' van sociale media-deskundige Jeroen Mirck bevat veel praktische voorbeelden en tips voor bedrijven die geconfronteerd worden met online kritiek. Hoe houdt u invloed op wat er over uw product of dienstverlening wordt gezegd op internet? Hoe reageert u op retweets, reaguurders en Rutger?

Specificaties

ISBN13:9789461260161
Trefwoorden:internet, sociale media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:31-5-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Help, ik sta op GeenStijl