Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Meatball Sundae

Is Your Marketing Out of Sync?

Gebonden Engels 2007 1e druk 9781591841746
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Volgens Seth Godin, zijn alle nieuwe marketingtactieken als de bovenste laagjes op een ijscoupe. Als u met roomijs begint, zal het toevoegen van kersen en hete zachte toffee en slagroom het tot een enorme smaakexplosie maken.

Maar als u begint met een kom van gehaktballetjes…. jakkes! Terwijl de traditionele marketing langzaam verdwijnt, lijken de nieuwe tools onweerstaanbaar. Maar zij werken niet altijd even goed voor de minder spannende merken (de gehaktballetjes). Seth Godin vertelt u wat in de hedendaagse marketing wel werkt, wat niet, en wat u eraan kunt doen.

'Meatball Sundae' is de definitieve gids met daarin de veertien tendensen die geen verkoper mag negeren. Het verklaart wat te doen aan de overstijgende macht van verhalen, geen feiten; aan kortere en kortere concentratieperiodes; en aan de beredenering die zegt dat vijf duizend mensen die uw bericht willen horen waardevoller zijn dan de vijf miljoen die dit niet willen. De auteur beweert niet dat het gemakkelijk is, maar hij zal u overtuigen dat het de inspanning waard is.

Dit boek is in het Nederlands verschenen onder de titel 'Gehaktballen met slagroom'.

Specificaties

ISBN13:9781591841746
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:232
Uitgever:Portfolio
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Seth Godin

Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.

Andere boeken door Seth Godin

Inhoudsopgave

A Sundae?
A Meatball Sundae
Executive Summary
Shortcuts

Part 1: Thinking About the Meatball Sundae

Part 2: The Fourteen Trends

TREND 1 Direct Communication and Commerce Between Producers and Consumers

TREND 2: Amplification of the Voice of the Consumer and Independent Authorities

TREND 3: Need For an Authentic Story as the Number of Sources Increases

TREND 4: Extremely Short Attention Spans Due to Clutter

TREND 5: The Long Tail

TREND 6: Outsourcing

TREND 7: Google and the Dicing of Everything

TREND 8: Infinite Channels of Communication

TREND 9: Direct Communication and Commerce Between Consumers and Consumers

TREND 10: The Shifts in Scarcity and Abundance

TREND 11: The Triumph of Big Ideas

TREND 12: The Shift From “How Many” to “Who”

TREND 13: The Wealthy Are Like Us

TREND 14: New Gatekeepers, No Gatekeepers

Part 3: Putting It Together

Case Studies

Conclusion: It's Not an Organization, It's a Movement

Acknowledgments

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Meatball Sundae