Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Sociale media strategie in 60 minuten
Sociale media strategie in 60 minuten
Jarno Duursma

trendwatcher digitale technologie

Meer over Jarno Duursma
Telegram en de schijn van privacy Jarno Duursma 24 februari 2014 Vorige week werd het nieuws bekend dat Whatsapp is overgenomen door Facebook voor het duizelingwekkende bedrag van 13,8 miljard euro. Deze overname zou op zich al column waard zijn, bijvoorbeeld over het strategische belang van Whatsapp voor Facebook. Maar goed, daar wil Jarno Duursma het in deze column niet over hebben. Wel over Telegram de schijn van privacy. Lees het volledige artikel
Jarno Duursma

Sociale media strategie in 60 minuten

Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789461260604
1
Voormalig Nr. 1Totaal 14 dagen
Voormalig top 100Totaal 207 dagen
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Wilt u sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen u zakelijk veel opleveren, als u weet wat u ermee wilt bereiken.

Jarno Duursma beschrijft een praktisch stappenplan waarmee u snel een succesvolle sociale media strategie ontwikkelt.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

'Jarno Duursma weet in dit boek de mogelijkheden van internet en de digitalisering te vertalen in een praktisch model voor sociale media strategie. Het boek biedt overzicht voor directeuren, managers en marketing- en communicatieprofessionals die sociale media beter willen inzetten voor hun bedrijf. Hij neemt je mee naar de 'next level' van sociale media op een heldere, professionele manier! Tip!'
- Gert Gritter, voorlichter bureau Communicatie, Rijksuniversiteit Groningen

'Dit boek leest als een hink, stap, sprong. Binnen 60 minuten weet je ineens zoveel meer en wil je meteen aan de slag. Inspirerend!'
- Martine Hamminga, hospitality-professional, XS Events

'Is een bedrijfsstrategie bedenken voor sociale media moeilijk en tijdrovend? Niet voor wie een uur leest in dit boek: het stelt alle belangrijke vragen, licht die in cases toe en geeft tips voor beantwoording ervan.'
- Jos Tolboom, curriculum ontwikkelaar, vaksectie Exact, SLO.

'Bij het bedenken van een strategie voor sociale media voor je organisatie, doemt het schrikbeeld van de eeuwig durende verbouwing op. Dit boekje is het IKEA-sleuteltje waarmee je fluitend de verbouwing snel en effectief kunt beginnen.'
- Gilbert Sewnandan, projectleider nieuwe media, gemeente Groningen

Specificaties

ISBN13:9789461260604
Trefwoorden:strategie, internetmarketing, sociale netwerken, klanten winnen, social media, social marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:168
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:6-9-2013
Hoofdrubriek:Internet en social media
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (1)

recensie
Sociale media strategie in 60 minuten
Alexander Knijff | 20 maart 2014
Sociale media hebben een revolutie veroorzaakt in ons gedrag. Uitwisseling van informatie gaat veel sneller dan voorheen en loopt over heel andere schijven. Klanten krijgen door sociale media steeds meer macht. Het is van groot belang dat organisaties daarop inspelen. Het boek ‘Sociale media strategie in 60 minuten’ van Jarno Duursma geeft daartoe een aanzet. Het boek is concreet genoeg om de inhoud in praktijk te kunnen brengen.
Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
25 stemmen
9
7
4
4
1
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (2)

column
Telegram en de schijn van privacy
Jarno Duursma 24 februari 2014 Vorige week werd het nieuws bekend dat Whatsapp is overgenomen door Facebook voor het duizelingwekkende bedrag van 13,8 miljard euro. Deze overname zou op zich al column waard zijn, bijvoorbeeld over het strategische belang van Whatsapp voor Facebook. Maar goed, daar wil Jarno Duursma het in deze column niet over hebben. Wel over Telegram de schijn van privacy.
Artikel lezen
column
Hyves is dood, Facebook is gewaarschuwd
Jarno Duursma 1 november 2013 Het einde van Hyves legt twee dingen bloot, zo betoogt Jarno Duursma in zijn eerste column voor Managementboek Magazine: ten eerste dat populariteit zo vluchtig is als aceton en ten tweede dat je als bedrijf niet je eigen imago bepaalt, maar dat anderen dat voor je doen.
Artikel lezen

Over Jarno Duursma

Jarno Duursma is trendwatcher digitale technologie en auteur van 4 boeken, onder andere over Bitcoin Blockchain en kunstmatige intelligentie. Met zijn bedrijf Studio Overmorgen bevindt hij zich in de frontlinie van de nieuwste digitale ontwikkelingen. Hij is alumnus van het gerenommeerde opleidingsinstituut Singularity University in Silicon Valley. Hij is veelvuldig te zien in dagbladen en landelijke media zoals EenVandaag, BNR nieuwsradio, de Volkskrant en het Financieele Dagblad. Hij is niet alleen auteur van 4 boeken, maar ook van vele artikelen en publicaties voor sites als Emerce, Bright en Frankwatching, het grootste communicatieblog van Nederland. Jarno organiseerde als oprichter van innovatieplatform #SMC050 meer dan honderd bijeenkomsten over digitale technologie.

Andere boeken door Jarno Duursma

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Inleiding
De revolutie die sociale media heet

1. Benut de kansen van sociale media
2. Ontwikkel je eigen sociale media strategie
3. Start met sociale research
4. Bepaal je doelen
5. Bepaal je doelgroep
6. Organiseer je interne beleid
7. Aantrekkelijke content en communicatie
8. Uitvoer: pas op voor struikelblokken
9. Meten, beheren en leren

Nawoord
Dankwoord
Over de auteur
Bronnen

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Ik weet je wachtwoord
    Daniël Verlaan
    Ik weet je wachtwoord
    € 24,99
  • De perfecte post op LinkedIn
    Ina Boer
    De perfecte post op LinkedIn
    € 25,00
  • Spring eruit met LinkedIn
    Trudy Pannekeet
    Spring eruit met LinkedIn
    € 20,00
  • Zelf een podcast maken
    Eva Moeraert
    Zelf een podcast maken
    € 25,99
  • Datamacht en tegenkracht
    Kathalijne Buitenweg
    Datamacht en tegenkracht
    € 11,99
  • Het is oorlog maar niemand die het ziet
    Huib Modderkolk
    Het is oorlog maar niemand die het ziet
    € 15,00

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sociale media strategie in 60 minuten

        Sociale media strategie in 60 minuten
        Jarno Duursma
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Sociale media strategie in 60 minuten

        Verwijder uw beoordeling