Webcare in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789461261250
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Zorg voor een goede reputatie door via sociale media actief te werken aan je imago. Reageer snel op vragen en klachten, en informeer je doelgroep met interessante informatie.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461261250
Trefwoorden:social media, webcare
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2014

Expertrecensies (1)

recensie
Webcare in 60 minuten
Evy Goessen | 8 januari 2015
Goede webcare levert u een karrevracht aan positieve publiciteit en erkenning op. Steeds meer bedrijven zien daarom de noodzaak van dit instrument. Maar hoe zet je de klant centraal in de complexe wereld van internet & webcare? In ‘Webcare in 60 minuten’ geeft directeur en oprichter van het PR-bureau RepMen Ronald van der Aart u een stap-voor-stap handleiding om via internet de dialoog aan te gaan met uw klanten. Een snelle en grondige verkenning van een instrument waar geen enkel bedrijf meer omheen kan.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
5 stemmen
4
1
0
0
0

Over Ronald van der Aart

Oprichter en managing consultant Ronald van der Aart van online pr-bureau RepMen werkte achtereenvolgens bij adviesbureau Van Rossum & Partners, de Nederlandse Ski Vereniging, stadion Amsterdam ArenA, sponsoring consultancy GLP en vanaf 1999 bij kabelbedrijf UPC Nederland. Bij UPC vervulde hij diverse rollen als Manager Media Relations, Manager Public Relations en Director Corporate Communications. In 2006 was hij betrokken bij de oprichting van het UPC Webcare Team, het eerste social customer service team in Nederland. In juli 2009 verliet hij UPC om zich met RepMen te focussen op online reputatiemanagement, webcare, online monitoring en content marketing. Later dat jaar was hij verantwoordelijk voor de public relations van de eerste editie van TEDxAmsterdam. Behalve pr-adviseur is Ronald een veelgevraagd spreker en trainer.

Andere boeken door Ronald van der Aart

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Hoe organiseer je webcare?
2. Hoe groot moet je webcareteam zijn?
3. Selectie van een webcaretool
4. Reageren in de praktijk
5. Kansen en valkuilen
6. Wat is het resultaat van webcare?

Dank
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Webcare in 60 minuten