Seminar
Hoe drijf ik mijn concurrent tot wanhoop
Irriteren, inhaken & innoveren
Seminar met Jos Burgers, Michiel Muller, Chris Zadeh
Seminar met Jos Burgers, Michiel Muller, Chris Zadeh
Hoe drijf ik mijn concurrent tot wanhoop
Irriteren, inhaken & innoveren
Seminar
Hoe drijf ik mijn concurrent tot wanhoop
Irriteren, inhaken & innoveren
Seminar met Jos Burgers, Michiel Muller, Chris Zadeh
Hoe drijf ik mijn concurrent tot wanhoop?
Op de snelweg die 'concurrentie' heet, mag u best rechts inhalen.
- Hoe kom ik aan nieuwe klanten voor mijn bedrijf?
- Hoe steek ik mijn concurrentie de loef af?
- Hoe claim ik een unieke en dominante positie in een 'verzadigde' markt?
Creatief concurreren: zo doe je dat!
Topondernemers als Richard Branson en Steve Jobs zijn lichtende voorbeelden in creatief concurreren. Gedurfd, veeleisend en moedig. Creatieve ondernemers breken markten open. Zetten hun concurrenten op blijvende achterstand. Dat kunt u ook!
Strategische sluiproutes
In dit seminar leert u hoe u concurrenten systematisch aftroeft. U leert de fijne kneepjes van:
Irriteren: zo bent u uw concurrent steeds net te slim af
Inhaken: de spelregels van het 'subtiel meeliften'
Innoveren: ontdek gaten in de markt waarvan u zich afvraagt: 'waarom heeft niemand dit eerder gezien?'
Onverantwoord interessant programma!
Op 12 juni krijgt u een stoomcursus inventief concurreren. U hoort o.a. een rockstar professor uit Zweden, een guerrilla columnist, dé bestseller auteur van Nederland, rebelse ondernemers en nog veel meer. Dit is een seminar dat zichzelf diezelfde week nog terugverdient!
Download hier meer informatie over dit seminar!
Sprekers
Rockstar professor + bestseller auteur + guerrilla expert
Micael Dahlén (over uit Zweden) benadert als jonge professor zijn vak als een rockster. Hij is hoogleraar Strategische Marketing aan de Stockholm School of Economics en wordt wereldwijd gezien als autoriteit op het gebied van consumentengedrag, creativiteit en marketing. In 2008 stond Dahlén in de top 10 van 's werelds invloedrijkste personen volgens Journal of Advertising; Dahlén was toen nog maar 35 jaar oud. In Nederland brak Dahlén vorig jaar door met zijn spraakmakende boek 'Nextopia'.
Jos Burgers schrijft bestsellers aan de lopende band. Hij is dé specialist in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Na zijn successen met o.a. 'Klanten zijn eigenlijk net mensen', 'No Budget Marketing' en 'Geef nooit korting!' maakt Jos dit jaar furore met zijn boek 'Gek op Gaten': het best verkochte management boek van dit moment!
Dit seminar wordt regelmatig opgeschrikt door een scherpe column van Cor Hospes. Cor is dé expert in de leukste manier van klanten (af)pakken: Guerrilla Marketing. Hoe versla je je concurrent? Niet met dure, patserige reclamecampagnes. Slimme ondernemers kiezen de
guerrilla-sluiproute: met gerichte en gewiekste acties winnen ze de harten van hun klanten. Cor weet daar alles van: hij schreef er 5 boeken over.
Superspecialist merkenrecht
Adonna Alkema is advocaat en superspecialist in intellectueel eigendomsrecht. Tot hoever mag je gaan bij het 'inhaken' op succesvolle producten? Wanneer wordt 'inspiratie' gezien als 'imitatie'? Adonna laat zien dat die grenzen anders liggen dan u zou denken.
Dé serial entrepreneur van Nederland
Als u aan de titel van dit seminar denkt, denkt u aan Michiel Muller. Michiel is de vleesgeworden luis in de pels van grote, logge ondernemingen. Hij richtte samen met Marc Schroder de eerste onbemande tankstations van Nederland op (Tango) en joeg daarna de ANWB in de gordijnen met Routemobiel. Michiel deelt zijn mooiste lessen met u, en u krijgt ook nog eens zijn boek mee naar huis.
3 markante ondernemers
Chris Zadeh is strijdlustig 'challenger' van de grote jongens in de financiële wereld. Hij richtte samen met Kalo Bagijn BinckBank op, waarmee hij een marktaandeel van 15% verwierf. Vorig jaar startte hij online vermogensbeerder Ohpen. Dit jaar verscheen Zadehs eerste boek: Psychologeld.
Veelbesproken ondernemer Rob Heilbron (oprichter en CEO van het lingeriemerk Sapph en ex-O'Neill topman) komt geen zoete broodjes bakken. Hij gaat graag met u in discussie. Rob stelt slechts één voorwaarde: als de vragen niet pittig, inspirerend en uitdagend genoeg zijn, verlaat hij vroegtijdig de zaal.
Harald Swinkels is mede-oprichter van de Nederlandse Energie Maatschappij, de brutaalste energieleverancier van Nederland. Hun gedurfde campagne 'Ik zeg DOEN' veroorzaakte veel commotie (Maurice de Hond, Johan Derksen) maar stuwde de Nederlandse Energie Maatschappij ook op tot vierde energieleverancier van Nederland.
Gratis voor elke deelnemer
Na zo'n seminar wilt u uiteraard meteen aan de slag. Daarom krijgt u drie prachtige boeken mee naar huis van onze hoofdsprekers Micael Dahlén, Jos Burgers en Michiel Muller. Heerlijk toegankelijke boeken boordevol inzichten om morgen in de praktijk te brengen. Uw klanten en concurrenten zullen weten dat u op dit seminar bent geweest!
Extra voorwaarden.
PLUS: Undercover-experts
Ondernemersblad Sprout stelt elk jaar de 'Challenger 50' samen: een lijst met de slimste en meest succesvolle jonge ondernemers. Een aantal van die challengers zit op 12 juni in de zaal. Er kan er zomaar één naast u zitten.
PLUS: Voor u gelezen
U heeft wel wat beters te doen dan met uw neus in de boeken zitten. Maar toch zijn er van die meesterwerkjes waar u wel het fijne uit zou willen weten. Dat treft! Op dit seminar krijgt u superkorte samenvattingen van 3 geweldig inspirerende boeken: de biografieën van Steve Jobs, Richard Branson en Google-oprichters Sergey Brin en Larry Page. Scheelt uren lees'plezier'!
Voorwaarden
Organisatie = DenkProducties
Dit seminar is een co-productie van Managementboek en DenkProducties.
Uw aanmelding wordt bevestigd en gefactureerd door DenkProducties.
Hoe schrijf ik in?
Dat kan op twee manieren.
1. via deze seminarsite
2. met een mailtje naar: aanmelden@managementboek.nl
Wat kost het?
Dit seminar kost € 995,- (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief uitgebreide documentatie, lunch, parkeren etc. Op al onze seminars zit een 100% tevredenheidsgarantie: ze zijn elke euro waard. Fijn om te weten.
Hoe zit het met annuleren enzo?
Op onze site vindt u alle relevante voorwaarden. Ze zijn niet opzienbarend, maar bekijk ze toch even voordat u inschrijft.
Ik wil nog meer weten
Dat kan. Neemt u contact op met de klantenservice via aanmelden@managementboek.nl
Groepsarrangementen: Samen bijspijkeren
Steeds meer organisaties sturen een delegatie van meerdere deelnemers naar onze seminars. Dat maakt het toepassen van de inzichten in de praktijk veel gemakkelijker: iedereen is bijgespijkerd en kan meteen samen aan de slag. Voor groepen gelden aangepaste, aantrekkelijke voorwaarden. Stuur een mailtje naar aanmelden@managementboek.nl voor de mogelijkheden.
Met onder andere...



Over dit seminar
Sprekers

Jos Burgers
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.

Michiel Muller
Michiel Muller is misschien wel Nederland's bekendste disruptieve ondernemer, die ervan geniet om industrieën op te schudden met creativiteit en durf. Michiel is medeoprichter van Picnic, Tango en Route Mobiel. Muller biedt op het podium waardevolle inzichten in bedrijfsmodellen en blinkt uit in het betrekken van zijn publiek.

Chris Zadeh
Praktische informatie
Programma
Voorwaarden
Ook interessant voor u"
Collegereeks
Het is een open deur, maar samenwerken wordt steeds belangrijker en gevarieerder. Psychologische kennis is een absolute must voor managers. Wetenschappelijk getoetst, toegankelijk gebracht door absolute toppsychologen. Meer
Masterclass
U moet vastgeroeste patronen in uw team doorbreken om effectieve oplossingen te vinden. Maar hoe stimuleert u medewerkers om buiten de gebaande paden te gaan? Hoe verandert u de mindset van 'ja maar' naar 'wat kan wél?!' Meer
Masterclass
Om eigenaarschap in uw team te vergroten is het van belang het gedrag van uw medewerker te begrijpen. Tijdens onze masterclass geven wij u inzichten en tools mee zodat u kunt stoppen met micromanagen en beginnen met het sturen van uw medewerkers in een proactieve houding. Meer
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan