Masterclass: When digital becomes human
Masterclass met Steven Van Belleghem, Noelle Aarts, Hans Ten Brinke
Masterclass met Steven Van Belleghem, Noelle Aarts, Hans Ten Brinke
Masterclass: When digital becomes human
Masterclass: When digital becomes human
Masterclass met Steven Van Belleghem, Noelle Aarts, Hans Ten Brinke
Met...



Over deze masterclass
We zitten midden in een tijdperk van digitale transformatie: meer en meer interacties worden digitaal. Het aantal human interactions is dramatisch gezakt en als iets schaars wordt, stijgt het opnieuw in waarde. Terwijl marketingprofessionals de tanden zetten in Big Data is Steven van Belleghem al een paar stappen verder. Van Belleghem voorspelt een groeiende aandacht voor menselijk contact: als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En menselijke interactie, is dát nou niet waar communicatieprofessionals verstand van hebben?
In deze Logeion-Masterclass gaat Steven van Belleghem uitgebreid in op veranderende klantrelaties. Hij hanteert een verfrissend marketingperspectief waar communicatieprofessionals direct hun voordeel mee kunnen doen. We moeten doorgaan met het opbouwen van digitale relaties met onze doelgroepen, maar dat is niet voldoende. Ook op het menselijk niveau moeten organisaties het contact met hun relaties transformeren. Naast een analyse van de digitale transformatie en de menselijke transformatie geeft hij aan waar hij de uitdagingen ziet voor communicatieprofessionals. Hoe kunnen we onze rol van ‘verbinder’ vormgeven in een wereld waar digitale innovaties het gesprek van de dag zijn?
Noëlle Aarts, hoogleraar Strategische Communicatie , verzorgt aansluitend een reflectie op de masterclass van Van Belleghem. Moeten we als verbinders inzetten op het communicatiever maken van onze organisaties? Kunnen we de dialoog, het gesprek en de intermenselijke interactie eindelijk de plek geven op de strategische agenda van onze directies die ze verdienen? Zij zal de visie van Van Belleghem verbinden met haar eigen visie op het vak en de rol van communicatieprofessionals. Liggen hier nieuwe kansen voor het vak? Hoe kunnen we de groeiende aandacht voor intermenselijke interactie gebruiken om onszelf slim te positioneren komende jaren?
Onder leiding van Hans ten Brinke (directeur Corporate Communicatie APG Groep) gaan we in op de vraag hoe we handen en voeten gaan geven aan de toenemende roep om échte dialoog en écht contact. Spannende onderwerpen en relevante vragen voor communicatieprofessionals die hun toegevoegde waarde voor hun organisaties willen vergroten en een blik durven werpen op de (nabije) toekomst.
Organisatie
Deze masterclass wordt georganiseerd door Logeion, vereniging voor communicatie in samenwerking met Managementboek.
Sprekers



Praktische informatie
Programma
16:00 - 16:30 Inloop en registratie
16:30 - 18:00 Masterclass When Digital Becomes Human
Door Steven Belleghem
18:00 - 18:30 Broodjesbuffet
18:30 - 19:30 Reflectie onder leiding van Hans ten Brinke
Door Hans ten Brinke, Noëlle Aarts
19:30 - 20:00 Borrel en netwerken
Voorwaarden
Organisatie
Deze masterclass wordt georganiseerd door Logeion i.s.m. Managementboek.
Deelnamekosten
De deelnamekosten bedragen € 165,- (ex btw). Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met zondag 15 maart 2015. Uw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen.
Als deelnemer aan de masterclass ontvangt u een eigen exemplaar van 'When digital becomes human' van Steven van Belleghem.
Bevestiging
Managementboek bevestigd uw aanmelding en u krijgt voorafgaand aan de masterclass al het boek toegestuurd. Logeion zal u per e-mail tijdig informeren over de verdere aanloop naar deze masterclass.
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan