Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

WWGD? What Would Google Do?

Gebonden Engels 2009 1e druk 9780007312108
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Geen enkel bedrijf, overheidsinstelling of stichting is er in geslaagd om zo optimaal te profiteren van de mogelijkheden van het internet als Google. En dus is het verstandig u zich bij (internet)beslissingen zou afvragen: Wat zou Google doen?

Jeff Jarvis heeft een van de populairste blogs over media en nieuws: buzzmachine.com. In 'WWGD?' legt hij in een scherp en geestig betoog uit wat Google doet en hoe. Want op internet gaat alles anders. De gebruikers maken er de dienst uit. Bedrijven moeten niet langer praten tegen hun klanten, maar juist naar ze luisteren. Ze moeten hun producten niet langer beschermen, maar juist openstellen. Google begrijpt dat.

Jeff Jarvis laat zien hoe Google dat doet - en hoe iedereen dit kan vertalen naar zijn eigen bedrijf. Zo llaat hij zien wat 2.0 voor bedrijven kan betekenen en hoe internet niet alleen de consumentenmacht mobiliseert, maar ook de maatschappelijke verhoudingen op zijn kop zet.

Specificaties

ISBN13:9780007312108
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:22-4-2009
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Over Jeff Jarvis

Jeff Jarvis heeft een van de populairste blogs over media en nieuws: buzzmachine.com. Ook schrijft hij een mediarubriek voor de The Guardian en doceert hij aan een school voor Journalistiek in New York. Het World Economic Forum in Davos van 2007 en 2008 plaatste hem op de lijst van honderd invloedrijkste mediadeskundigen ter wereld. Hij stond twee jaar lang in de Top Web Celeb 25 van Forbes. Jeff Jarvis was oprichter van het succesvolle tijdschrift Entertainment Weekly. Foto: John Smock

Andere boeken door Jeff Jarvis

Inhoudsopgave

WWGD?

Google rules:
New relationship
New architecture
New publicness
New society
New economy
New business reality
New attitude
New ethic
New speed
New imperatives

If Google ruled the world:
Media
Advertising
Retail
Utilities
Manufacturing
Service
Money
Public welfare
Public institutions
Exceptions

Generation G

Continuing the conversation

Acknowledgements and disclosures

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        WWGD? What Would Google Do?