Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Marketing Warfare

Gebonden Engels 2006 1e druk 9780071460828
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

The book that changed marketing forever is now updated for the new millennium

In 1986, 'Marketing Warfare' propelled the industry into a new, modern sensibility and a world of unprecedented profit. Now, two decades later, this Annotated Edition provides the latest, most powerful tactics that have become synonymous with the names Ries and Trout. New content includes in-depth analyses of some of the biggest marketing successes and blunders of the past two decades-including Volkswagen, Sony, Coca Cola, Budweiser, IBM, and McDonalds-along with annotated reproductions of winning and losing ads.

Specificaties

ISBN13:9780071460828
Trefwoorden:marketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:216
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Jack Trout

Jack Trout is president van Trout & Partners, een van de meest prestigieuze marketingbureaus in de Verenigde Staten met kantoren in dertien landen. Trout populariseerde het idee dat men producten en ideeën in het geheugen van klanten moet 'positioneren'. Hij is auteur van talrijke boeken en artikelen, waaronder 'Positioning: The Battle for Your Mind', 'The 22 Immutable Laws of Marketing' en 'The Power of Simplicity'.

Andere boeken door Jack Trout

Inhoudsopgave

Marketing is war

1. 2500 years of war
2. The principle of force
3. The superiority of the defense
4. The new era of competition
5. The nature of the battleground
6. The strategic square
7. Principles of defensive warfare
8. Principles of offensive warfare
9. Principles of flanking warfare
10. Principles of guerrilla warfare
11. The cola war
12. The beer war
13. The burger war
14. The computer war
15. Strategy and tactics
16. The marketing general

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Warfare