Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Small Giants

Companies that choose to be great instead of big

Paperback Engels 2005 1e druk 9780141031491
Voormalig top 100Totaal 29 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

'Small Giants' is een fascinerend boek over de onconventionele mensen die doelgerichte bedrijven leiden. Bo Burlingham laat het hart van deze bedrijven zien om het geheime ingrediënt te bepalen: het ongrijpbare 'mojo' dat hen succesvol maakt.

Specificaties

ISBN13:9780141031491
Trefwoorden:succesfactoren
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:264
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Small Giants
Hans van der Loo | 13 oktober 2008
Volgens strenge criteria is het boek Small Giants geen klassieker. Daarvoor is dit boek 'te jong' (2005) en, zeker buiten de VS, ook te onbekend. Toch verdient dit boek een plaats in deze eregalerij. In de eerste plaats vanwege de thematiek: het boek laat op overtuigende wijze zien dat groei niet per sé noodzakelijk en wenselijk is; bedrijven hoeven niet groot te worden om groots te zijn. In de tweede plaats vanwege de status van de auteur: als voormalig bestuurslid van The Body Shop, partner van Tom Peters en uitgever van het Amerikaanse zakenblad Inc. Magazine, is Bo Burlingham niet alleen een ervaringsdeskundige maar bovenal ook een ingewijde in alles wat het eigentijdse bedrijfsleven te bieden heeft.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
3 stemmen
2
0
0
1
0

Inhoudsopgave

Acknowledgements
Introduction

1. Free to choose
2. Who's in charge here?
3. The Mona Lisa principle
4. Ties that bind
5. A culture of intimacy
6. Galt's gulch
7. Pass it on
8. The art of business

Reflections
Further reading and resources
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Small Giants