Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Reverse Psychology Marketing

The Death of Traditional Marketing and the Rise of the New “Pull” Game

Gebonden Engels 2006 9780230507548
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Supplementing ideas and insights with numerous engaging and topical anecdotes, this book explores the radical and distinctive concept and approach of Reverse Psychology Marketing. It will show you how to understand and connect with current changes and evolving trends occurring in the field of marketing.

Specificaties

ISBN13:9780230507548
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Uitgever:Palgrave Macmillan UK

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Prologue Death Knell for Traditional Marketing Over-Marketing and Brand Suicide "Wal-Marts and Ferraris" Network Buzz and Pull The New Marketing Zeitgeist The Era of Anti-Marketing Conclusions: The Big Picture

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Reverse Psychology Marketing