Guy Kawasaki was chief evangelist bij Apple. Vervolgens richtte hij Alltop.com , een 'virtueel tijdschriftenrek',op.
Meer over Guy KawasakiArt of the Start 2.0
The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Paperback Engels 2015 1e druk 9780241187265Samenvatting
Vandaag de dag zijn businessplannen niet langer nodig. Sociale media heeft de PR en reclame vervangen als de belangrijkste methode voor promotie. Crowdfunding is een levensvatbaar alternatief geworden voor beleggers. Cloud computing maakt de basisinfrastructuur betaalbaar voor vrijwel elke nieuwe onderneming
'The Art of the Start 2.0' laat u zien hoe u deze nieuwe hulpmiddelen effectief kunt implementeren. Ook zal dit boek u het helpen bij de fundamentele uitdagingen die niet zijn gewijzigd: het opbouwen van een sterk team, het maken een geweldig product of dienst en bij het aangaan van de concurrentie.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Conception
1. The art of starting up
Aviation
2. The art of launching
3. The art of leading
4. The art of bootstrapping
5. The art of fund-raising
6. The art of pitching
Proliferation
7. The art of building teams
8. The art of evangelizing
9. The art of socializing
10. The art of rainmaking
11. The art of partnering
12. The art of enduring
Obligation
13. The art of being a Mensch
Afterword
What doe we entrepreneurs do?
After afterword
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan