Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Ten Principles Behind Great Customer Experiences

Create a Great Customer Experience Whoever You Are

Ingenaaid Engels 2014 9780273775089
Verkooppositie 7618
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Klanten zijn machtig. Ze hebben een luide stem, een overvloed aan keus en hun verwachtingen zijn hoger dan ooit. Dit boek behandelt 10 krachtige principes die u kunt gebruiken om de beleving van uw klant te verbeteren, wat u ook verkoopt en wie u ook bent.

Matt Watkinson laat zien dat het verbeteren van de klantbeleving niet moeilijk hoeft te zijn, en het hoeft ook geen fortuin te kosten.

'The Ten Principles Behind Great Customer Experiences' werd bekroond met de Chartered Management Institute (CMI) Management Book of the Year Award 2014.

Specificaties

ISBN13:9780273775089
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:222
Druk:1
Verschijningsdatum:19-2-2014

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

Alle interviews en artikelen (1)

Over Matt Watkinson

Matt Watkinson is consultant.

Andere boeken door Matt Watkinson

Inhoudsopgave

About the author
Preface
Acknowledgements
Introduction

1. Why the customer experience matters
2. Why customer experiences aren’t improving
3. The ten principles behind great customer experiences
4. Great customer experiences strongly reflect the customer’s identity
5. Great customer experiences satisfy our higher objectives
6. Great customer experiences leave nothing to chance
7. Great customer experiences set and then meet expectations
8. Great customer experiences are effortless
9. Great customer experiences are stress free
10. Great customer experiences indulge the senses
11. Great customer experiences are socially engaging
12. Great customer experiences put the customer in control
13. Great customer experiences consider the emotions
14. Bringing it all together - The Apple customer experience
15. Final thoughts

Notes
References

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Ten Principles Behind Great Customer Experiences