Driving Results Through Social Networks
How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth
Gebonden Engels 2009 1e druk 9780470392492Samenvatting
Sociale netwerken zijn onzichtbare activa. 'Driving Results Through Social Networks' laat managers en leidinggevenden zien hoe ze hun performance en innovatief vermogen kunnen vergroten door sociale netwerken beter in te zetten. De auteurs hebben tien jaar lang samengewerkt met honderden organisaties in verschillende branches. In dit boek beschrijven ze hoe het management van deze organisaties met succes hun inkomsten hebben verhoogd, hun kosten verlaagd, en hun innovatie hebben versneld. Allemaal dankzij netwerkdenken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgments
Introduction
Part One: Alignment
1. Aligning Networks with Strategic Value Propositions
2. Working Through Networks to Align Culture and Strategy
Part Two: Execution
3. Managing Rapid Innovation Through Effective Networks
4. Driving Financial Return Through Network Investment
5. Delivering Results Through Process Networks
6. Delivering Results Through Project-Based Networks
Part Three: Adaptation
7. Driving Performance by Replicating High Performers' Networks
8. Speeding Productivity in Newcomers and Avoiding Knowledge Drain
9. The Road Ahead: Emerging Opportunities for the Network Perspective
About the Authors
Notes
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan