Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Driving Results Through Social Networks

How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth

Gebonden Engels 2009 1e druk 9780470392492
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Sociale netwerken zijn onzichtbare activa. 'Driving Results Through Social Networks' laat managers en leidinggevenden zien hoe ze hun performance en innovatief vermogen kunnen vergroten door sociale netwerken beter in te zetten. De auteurs hebben tien jaar lang samengewerkt met honderden organisaties in verschillende branches. In dit boek beschrijven ze hoe het management van deze organisaties met succes hun inkomsten hebben verhoogd, hun kosten verlaagd, en hun innovatie hebben versneld. Allemaal dankzij netwerkdenken.

Specificaties

ISBN13:9780470392492
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:218
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments
Introduction

Part One: Alignment
1. Aligning Networks with Strategic Value Propositions
2. Working Through Networks to Align Culture and Strategy

Part Two: Execution
3. Managing Rapid Innovation Through Effective Networks
4. Driving Financial Return Through Network Investment
5. Delivering Results Through Process Networks
6. Delivering Results Through Project-Based Networks

Part Three: Adaptation
7. Driving Performance by Replicating High Performers' Networks
8. Speeding Productivity in Newcomers and Avoiding Knowledge Drain
9. The Road Ahead: Emerging Opportunities for the Network Perspective

About the Authors
Notes
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Driving Results Through Social Networks