

Jim Holden is the CEO and founder of the sales consulting and training firm Holden International; a global leader in sustainable sales performance improvement.
Meer over Jim HoldenWorld Class Selling
The crossroads of customer sales, marketing and technology
Gebonden Engels 1999 9780471326052Samenvatting
In de sterk veranderende markten van tegenwoordig zijn de traditionele methoden van verkoop niet meer toereikend om succesvol te zijn. De reden hiervan is dat door de opkomst van nieuwe technologieën klanten op een andere wijze benaderd kunnen en willen worden. Om een voorsprong te behouden moeten de rollen van de marketing- en salesmanagers veranderen. Ondernemingen moeten daarbij de bereidheid hebben hun manier van werken te herzien. In 'World Class Selling' laat Holden zien waar de hedendaagse marketing- en salesmanager aan moet voldoen om stand te houden in een sterk concurrerende bedrijfsomgeving. Het is van belang een strategische visie te ontwikkelen op de trends en ontwikkelingen in de markt en de verkoopinspanningen daar op af te stemmen. Door zowel uitgebreid de organisatorische als de persoonlijke implicaties van deze trends te beschrijven laat Holden zien wat nodig is om succesvol te zijn als verkoper.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
<br>
The Competitive Landscape.<br>
<br>
Customer Relationships.<br>
<br>
The Competitive Salesperson.<br>
<br>
Competency Profiling.<br>
<br>
Creating Value Through Technology.<br>
<br>
Segmenting the Market.<br>
<br>
The Value Centric Transformation.<br>
<br>
Selling to Value.<br>
<br>
Integrating Sales and Marketing.<br>
<br>
Integrating Sales and Human Resources.<br>
<br>
About the Author.<br>
<br>
Index.
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan