Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

World Class Selling

The crossroads of customer sales, marketing and technology

Gebonden Engels 1999 9780471326052
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In de sterk veranderende markten van tegenwoordig zijn de traditionele methoden van verkoop niet meer toereikend om succesvol te zijn. De reden hiervan is dat door de opkomst van nieuwe technologieën klanten op een andere wijze benaderd kunnen en willen worden. Om een voorsprong te behouden moeten de rollen van de marketing- en salesmanagers veranderen. Ondernemingen moeten daarbij de bereidheid hebben hun manier van werken te herzien. In 'World Class Selling' laat Holden zien waar de hedendaagse marketing- en salesmanager aan moet voldoen om stand te houden in een sterk concurrerende bedrijfsomgeving. Het is van belang een strategische visie te ontwikkelen op de trends en ontwikkelingen in de markt en de verkoopinspanningen daar op af te stemmen. Door zowel uitgebreid de organisatorische als de persoonlijke implicaties van deze trends te beschrijven laat Holden zien wat nodig is om succesvol te zijn als verkoper.

Specificaties

ISBN13:9780471326052
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:254
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jim Holden

Jim Holden is the CEO and founder of the sales consulting and training firm Holden International; a global leader in sustainable sales performance improvement. Through its ability to apply unconventional thinking that enables companies to defeat competitors and develop accounts, while providing their customers with unexpected value, Holden has improved the performance of over 700,000 salespeople in 35 countries since its founding in 1979. Mr. Holden's previous books include'Power Base Selling', 'World Class Selling', and 'The Selling Fox'.

Andere boeken door Jim Holden

Inhoudsopgave

Introduction: Selling at the Forefront of Change.<br>
<br>
The Competitive Landscape.<br>
<br>
Customer Relationships.<br>
<br>
The Competitive Salesperson.<br>
<br>
Competency Profiling.<br>
<br>
Creating Value Through Technology.<br>
<br>
Segmenting the Market.<br>
<br>
The Value Centric Transformation.<br>
<br>
Selling to Value.<br>
<br>
Integrating Sales and Marketing.<br>
<br>
Integrating Sales and Human Resources.<br>
<br>
About the Author.<br>
<br>
Index.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        World Class Selling