

Christoph Loch is professor in Technology and Operations Management bij INSEAD (Frankrijk).
Meer over de auteursHandbook of New Product Development Management
Gebonden Engels 2007 1e druk 9780750685528Samenvatting
Iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit boek, is bekend met de theorie van New Product Development (NPD) en gebruikt deze methoden in de praktijk. De auteurs baseren zich op hun ervaring en werk om inzicht te geven in het managen van de ontwikkeling van nieuwe producten.
In dit handboek wordt verklaard hoe verschillende aspecten van NPD op elkaar inwerken en zijn te combineren tot een succesvol proces. Elke hoofdstuk bevat open vragen en bespreekt de behoefte aan nader onderzoek.
'Handbook of New Product Development' is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in NPD, in de academische wereld, maar ook technisch personeel in bedrijven en adviseurs die betrokken zijn bij productinnovatie.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Stylianos Kavadias
Inhoudsopgave
Foreword and introduction
1 Managing New Product Development: A Framework
2 Technology Strategy
3 Competitive Positioning Through New Product Development
4 Economic Models of Product Family Design and Development
5 Creativity in Product Development
6 Resource Allocation and New Product Development Portfolio Management
7 Organizing for New Product Development
8 Product Development and Performance Measures
9 Modularity and Supplier Involvement in Product Development
10 The Effects of Outsourcing , Offshoring, and Coordinating the NPD process
11 Hierarchical planning under Uncertainty
12 Coordination and Information Exchange
13 Who Do I Listen to? The Role of the Customer
14 Delivering the Product: Defining Specifications
15 Learning by Experimentation: Prototyping and Testing
16 Users, Experts and Institutions in Design
17 Project Risk Management in New Product Development
18 Evaluating the Product Use Cycle
19 New Service Development
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan