

Rory Sutherland (1965) is de vicevoorzitter van Ogilvy.
Deze aantrekkelijk vage taakomschrijving stelt hem in staat om tijdens zijn werk gedragswetenschappelijk onderzoek te doen met als doel om de verborgen zakelijke en sociale mogelijkheden bloot te leggen wanneer creatieve geesten worden losgelaten op het nieuwste denken in psychologie en gedragswetenschappen.
Meer over Rory SutherlandAlchemy
The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
Gebonden Engels 2019 9780753556504Samenvatting
The best ideas don't make rational sense: they make you feel more than they make you think. In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic, on his mission to turn us all into idea alchemists.
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan