Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Social Media ROI

Managing and Measuring Social Media Efforts in Your Organizations

Paperback Engels 2011 9780789747419
Niet leverbaar.

Samenvatting

Met het lezen van 'Social Media ROI' verkrijgt u discipline in het gebruik van social media voor uw marketingactiviteiten en kunt u zich richten op het behalen van de doelstellingen binnen uw organisatie. Marketingexpert Olivier Blanchard brengt in deze uitgave nieuwe praktijken voor strategieën, planning, uitvoering, metingen, analyses en optimalisatie samen. U leert hoe u financiële- en niet financiële bedrijfseffecten kunt bepalen en kunt behalen.

'Social Media ROI' bevat praktische oplossingen, van het aantrekken van volgers door het structureren van programma's tot het bepalen van kengetallen bij het managen van een crisis.

Specificaties

ISBN13:9780789747419
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:292
Uitgever:Que
Druk:1
Verschijningsdatum:26-2-2021

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Olivier Blanchard

Olivier Blanchard is a brand strategist with 15 years of B-to-B and B-to-C marketing management experience ranging from manufacturing and distribution to new media and consumer goods. He manages BrandBuilder Marketing, a brand consulting and marketing management firm that helps companies combine traditional and new/social media, and the Red Chair Group, which delivers executive social media training worldwide. When he isn't writing, speaking, or consulting, he can be found on his blog at www.thebrandbuilder.wordpress.com or on Twitter at www.twitter.com/thebrandbuilder. An avid triathlete, photographer, and travel junkie, Olivier lives in South Carolina with his wife, two children, and their roving pack of wild Chihuahuas.

Andere boeken door Olivier Blanchard

Inhoudsopgave

Foreword by Brian Solis

Part 1: SOCIAL MEDIA PROGRAM DEVELOPMENT
1. Creating the Social Company
2. Aligning Social Media to Business Goals
3. Planning for Performance Measurement
4. Establishing Clarity of Vision, Purpose, and Execution

Part 2: SOCIAL MEDIA PROGRAM INTEGRATION
5. Understanding How Social Media Plugs into the Organization
6. The People Principle
7. Establishing Social Media Guidelines for the Organization
8. Laying the Operational Groundwork for Effective Social Media Management
9. The New Rules of Brand Communications in the Age of Social Media
11. Social Media and Digital Brand Management
12. Real-Time Digital Support: Fixing Customer Service Once and for All
13. Social Media Program Management--Putting It All Together

Part 4: SOCIAL MEDIA PROGRAM MEASUREMENT
14. Creating a Measurement Practice for Social Media
15. ROI and Other Social Media Outcomes
16. F.R.Y. (Frequency, Reach, and Yield) and Social Media
17. Social Media Program Analysis and Reporting

Afterword

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Media ROI