

Shaoming Zou is vervonden aan de Universiteit van Colombia en Peking.
Meer over de auteursInternational Marketing: Emerging Markets
Gebonden Engels 2011 1e druk 9780857244475Samenvatting
De financiële crisis versnelt de verschuiving van economische macht van het Westen naar het Oosten. Opkomende markten of Emerging Markets zijn uitgegroeid tot de belangrijkste motor van de wereldwijde economische groei en de bedrijven uit opkomende markten spelen een steeds belangrijkere rol in de wereldwijde concurrentie.
Dit boek is gericht op onderwerpen die grotendeels zijn genegeerd door de mainstream literatuur in internationale marketing. Het gaat onder meer in op de marketingstrategie van ondernemingen uit opkomende markten, de marktomstandigheden en het gedrag van consumenten.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Huifen Fu
Inhoudsopgave
2. Innovation Platforms for Emerging Consumers: Spinning the Wheel of Retailing in Latin America
3. Fuelling India's Retail Boom – What Should Be the Right Policy?
4. Fashion retailing in China: An examination of its development and issues
5. Advertising appeals strategy: moderating effect on the relationship between innovation and customer equity drivers in China
6. The impact of brand credibility and brand personality on purchase intention: An empirical study in China
7. Hallmarks in the development of marketing: Chinese managers' market orientation and ability to deliver service quality
8. Examining the determinants of interfunctional coordination and export performance: An investigation of Brazilian exporters
9. Differences between high- and low-performing exporting firms in a developing country
10. Predicting and explaining complaint intention and behaviour of Malaysian consumers: an application of the planned behaviour theory
11. A comparative study of location choice for overseas R&D investment of TNCs: An empirical study of the United States and Japan based on panel data
12. Cross-cultural communication: East vs. West
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan