Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Samurai Business

The Way of the Warrior for Professionals in the Digital Century

Gebonden Engels 2012 9780929652214
Niet leverbaar.

Specificaties

ISBN13:9780929652214
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:159
Druk:1
Verschijningsdatum:1-1-2012
ISSN:

Expertrecensies (1)

Samurai Business
José Otte | 28 februari 2017
Werken in de digitale wereld vanuit de inzichten die al door de samoerai ontwikkeld zijn. Want, zo zegt Merks, alles waar je in de moderne (digitale) wereld tegenaan loopt op je werk kun je beter doen als je in je achterhoofd de inzichten van de samoerai hebt, die je helpen.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joris Merks-Benjaminsen

Joris Merks-Benjaminsen brengt marketeers, brand managers, strategen, creatieve denkers, data experts, digitale specialisten en bedrijfsleiders samen om een toekomstgerichte strategie te ontwikkelen. Hij studeerde technische natuurkunde en communicatiewetenschappen aan de Universiteit Twente en bewegingswetenschappen aan de VU en werkte voorheen bij onder andere NOC*NSF, Accenture en GfK, totdat hij in 2010 bij Google aan de slag ging. Op dit moment is hij European Head of Curriculum Design van de Google Design Academy. Hij ontwikkelt masterclasses en trainingen om professionals en ondernemingen te helpen in hun digitale transformaties. Met zijn verfrissende manier van denken won hij prijzen als de Gold European Design Award, de Dialogue Marketeer of the Year, de Grand Prix des Etudes Marketing en de Hans du Chatinier Award in 2001. Daarnaast ontving hij nominaties voor de MOAwards Company Researcher of the Year, de AMMA Award en de Crossmedia Man of the Year. Eerder schreef hij Samurai Business, the Way of the Warrior for Professionals in the Digital Century, over lef en ethiek in ondernemen in de 21e eeuw, Schizofrene Marketing, over de integratie van online- en offline marketing en Online Brand Identity. Hij ontving voor zowel Schizofrene Marketing als Online Brand Identity de Marketing Literatuurprijs. Joris Merks-Benjaminsen gaf lezingen op Harvard Business School, het Lorange Institut of Business te Zürich, de Universiteit van Amsterdam en de Universiteit Twente. En hij was jurylid voor de Spin Awards 2015 en voorzitter en jurylid voor de Hans du Chatinier Award 2012 en 2014. Joris heeft een zwarte band in zowel judo als aikido en won het Europese en het Open Duitse kampioenschap Braziliaans jiujitsu.

Andere boeken door Joris Merks-Benjaminsen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Samurai Business