Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , e.a.

Big Pad of 50 Blank, Extra-Large Business Model Canvases and 50 Blank, Extra-Large Value Proposition Canvases

A Supplement to Business Model Generation and Value Proposition Design

Paperback Engels 2016 9781119366065
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

100 Blank, Extra Large, Tear-Out Canvases Give You More Space to Brainstorm and Strategize

Millions of people use the Business Model Canvas and the Value Proposition Canvas to clearly understand customers, create better products, and grow businesses. This supplement to the bestselling books, Business Model Generation and Value Proposition Design gives you more space to scribble, brainstorm, and move sticky notes—with 50 blank, extra-large, tear-out Business Model Canvases (15” x 11” or 38cm x 28cm) and 50 blank, extra-large, tear-out Value Proposition Canvases (15” x 11” or 38cm x 28cm). The large format makes it easier to keep the creative ideas flowing, be inspired, and share your work with others. In addition to the 100 blank canvases, the two sample “learning canvases” provide trigger questions to help you learn to use each box in the canvas and jump-start progress.

Whether you’re chasing down a game-changing business model or working to evaluate and refresh an old one, the highly visual, spacious design makes it easy to use the powerful centerpiece tool in Business Model Generation to lead your product, brand, or company into the next stage of growth. If you need space to think hard about your value proposition, the 50 blank Value Proposition Canvases will help you create products and services that perfectly match your customers’ needs and desires. When business conversations become mired in hunches and intuitions, or you’re haunted by that expensive new product launch that flopped, these canvases offer a quick way to raise the collective intelligence of your team. Tear out a blank canvas and design a powerful visual business model or value proposition based on the global bestsellers Business Model Generation and Value Proposition Design. These transformational business tools have proven themselves at all types of companies, from start-ups to such large organizations as MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, and Philips.

Specificaties

ISBN13:9781119366065
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:216
Druk:1
Verschijningsdatum:29-11-2016

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Alexander Osterwalder

Dr. Alexander (Alex) Osterwalder is een van 's werelds meest invloedrijke strategie- en innovatiedeskundigen, een toonaangevende auteur, ondernemer en veelgevraagd spreker wiens werk de manier waarop gevestigde bedrijven zaken doen en hoe nieuwe ondernemingen ontstaan, heeft veranderd. Als een van de belangrijkste managementdenkers van deze tijd, staat Osterwalder bekend om het vereenvoudigen van het strategieontwikkelingsproces en het omzetten van complexe concepten in heldere toepasbare visuele modellen. Samen met Yves Pigneur bedacht hij het Business Model Canvas en het Value Proposition Canvas, tools die wereldwijd veelvuldig gebruikt worden door professionals en studenten.

Andere boeken door Alexander Osterwalder

Over Yves Pigneur

Dr. Yves Pigneur is sinds 1984 Professor of Management Information Systems aan de Universiteit van Lausanne, en werkte als gasthoogleraar aan Georgia State University, Hong Kong University of Science and Technology en de University of British Columbia. Pigneur won in 2015 de Thinkers50 Strategy Award. Hij is hoofdredacteur van de academische krant 'Systèmes d'Information & Management' (SIM), en schreef samen met Alexander Osterwalder de internationale bestseller 'Business Model Generatie: Een handboek voor Visionairs, Game Changers en Uitdagers'. Hij behaalde zijn doctorsgraad aan de Universiteit van Namen, België.

Andere boeken door Yves Pigneur

Over Greg Bernarda

Greg Bernarda is a thinker, creator and facilitator who supports individuals, teams and organizations with strategy and innovation.

Andere boeken door Greg Bernarda

Over Alan Smith

Alan Smith is obsessed with design, business, and the ways we do them. He helped create the Value Proposition Canvas with Alex Osterwalder and Yves Pigneur, and the breakthrough design for Business Model Generation. He co-founded Strategyzer.

Andere boeken door Alan Smith

Inhoudsopgave

Section 1 50 Business Model Canvases
Learning Edition of Business Model Canvas
50 Blank Business Model Canvases
Section 2 50 Value Proposition Canvases
Learning Edition of Value Proposition Canvas
50 Blank Value Proposition Canvases

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Big Pad of 50 Blank, Extra-Large Business Model Canvases and 50 Blank, Extra-Large Value Proposition Canvases