Nigel Piercy,
Martin Evans
Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Gebonden Engels 9781138793149Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen
Samenvatting
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
Specificaties
ISBN13:9781138793149
Taal:Engels
Bindwijze:Gebonden
Aantal pagina's:242
Uitgever:Taylor and Francis
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop, Reclame en verkoop, Marketing
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan