Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, e.a.

A Framework for Marketing Management, Global Edition

Paperback Engels 2015 9781292093147
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management

'A Framework for Marketing Management' is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases.

The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

Specificaties

ISBN13:9781292093147
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:344
Uitgever:Prentice Hall
Druk:6
Verschijningsdatum:18-6-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Kevin Lane Keller

Kevin Lane Keller is hoogleraar Marketing aan de Tuck School of Business van het Dartmouth College. Hij heeft gestudeerd aan de universiteiten van Cornell, Carnegie-Mellon en Duke. Aan het Dartmouth college geeft hij les over marketingmanagement en strategisch merkenmanagement en geeft hij lezingen over dat onderwerp. Professor Keller is expert op het gebied van marketingstrategie en planning. Hij is vooral geïnteresseerd in theorieën en concepten die betrekking hebben op consumentengedrag en hoe marketingstrategieën kunnen worden verbeterd aan de hand van deze kennis. Momenteel verricht hij diverse onderzoeken naar strategieën om merkmeerwaarde op te bouwen, te meten en te beheren. Naast 'Strategisch merkenmanagement' is hij, vanaf de twaalfde editie, samen met Philip Kotler ook coauteur van de bestseller 'Marketingmanagement'.

Andere boeken door Kevin Lane Keller

Inhoudsopgave

Preface

Part 1: Introduction to Marketing Management
1. Scope of marketing for the new realities
2. Marketing strategies and plans
3. Marketing research and analysis

Part 2: Connecting with Customers
4. Building long-term customer relationships
5. Buying Dynamics of consumers and business

Part 3: Strategic Brand Management
6. Target Marketing
7. Competitive and effective brand positioning
8. Branding and core business growth

Part 4: Value Creation
9. Product mix and new offerings
10. Analyzing and marketing services
11. Concepts and tools for strategic pricing

Part 5: Value Delivery
12. Developing and managing strategic and integrated marketing channels
13. Managing retailing, wholesaling, and logistics

Part 6: Value Communication
14. Designing and managing integrated marketing communications
15. Managing mass communications
16. Managing digital communications
17. Managing personal communications

Part 7: Managing the Marketing Organization for Long-Term Success
18. Responsible marketing in a global environment

Glossary
Brand, company and name index
Subject index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        A Framework for Marketing Management, Global Edition