Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Digital Marketing

Strategy, Implementation and Practice

Paperback Engels 2019
Verkooppositie 49926 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

Digital Marketing provides the most comprehensive guide to all aspects of using the Internet, digital media and marketing technology to achieve the goals of integrated multichannel marketing.

This streamlined seventh edition provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies from cutting edge companies such as ASOS, Spotify, Zalando and Zappos, to help students understand digital marketing in the real world. To support this, new 'Essential Digital Skills' boxes give students guidance on how to develop key skills they will need in the workplace.

Readers will learn best practice frameworks for developing a digital marketing strategy, plus success factors for key digital marketing techniques including search marketing, conversion optimisation and digital communications using social media including Twitter and Facebook.

Specificaties

ISBN13:9781292241579
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:545
Druk:7
Verschijningsdatum:28-1-2019

Expertrecensies (2)

Max Kohnstamm | 9 april 2013
De vierde editie van 'Internet Marketing' is al in 2009 verschenen, maar blijft tot dusverre vrijwel het enige boek dat het gehele terrein van internet marketing behandelt. Op internationaal gebied is het zonder meer het bekendste boek op dit terrein.Lees verder
Yousri Mandour | 26 januari 2007
Enkele jaren na het instorten van de 'internet bubble' kunnen we niet anders dan constateren dat internet zich bijzonder snel heeft ontwikkeld tot een volwassen informatie-, communicatie- en distributiekanaal. Zo volwassen dat werkelijk geen enkele organisatie het zich kan permitteren dit kanaal links te laten liggen.Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
3 stemmen
1
0
1
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Dave Chaffey

Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited. Hij is verbonden aan de universiteiten van Cranfield en Warwick en aan het Institute of Digitial Marketing. Hij is auteur van enkele marketingbestsellers en wordt gezien als een van de vijftig marketinggoeroes in de wereld.

Andere boeken door Dave Chaffey

Over Fiona Ellis-Chadwick

Fiona Ellis-Chadwick is docent marketing aan de Business School van Loughborough University en lid van de Marketing and Retailing Research Group.

Andere boeken door Fiona Ellis-Chadwick

Inhoudsopgave

Brief contents
Preface xiii
About the authors xxiv
Acknowledgements xxvi

Part 1 Digital marketing fundamentals 2
1 Introducing digital marketing 4
2 Online marketplace analysis: micro-environment 46
3 The digital macro-environment 91

Part 2 Digital marketing strategy development 134
4 Digital marketing strategy 136
5 Digital media and the marketing mix 189
6 Relationship marketing using digital platforms 233

Part 3 Digital marketing: implementation and practice 282
7 Delivering the digital customer experience 284
8 Campaign planning for digital media 352
9 Marketing communications using digital media channels 396
10 Evaluation and improvement of digital channel performance 461

Glossary 503
Index 531

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Digital Marketing