Time to Cash
The 7 keys to successful high-tech startups
Paperback Engels 2009 1e druk 9781409263678Samenvatting
'Time to Cash' is een praktische leidraad voor ondernemers, managers en investeerders die op zoek zijn naar manieren om de cashflow te verbeteren bij startende ondernemingen en innovatiegerichte organisaties. Hightech ondernemingen investeren geld om innovatieve oplossingen te creëren. Uiteindelijk kan dit een hoop inkomsten genereren, maar toch is geld de grootste beperking tijdens de eerste fases, wat versterkt wordt tijdens de huidige recessie. De grootste verspilling is de tijd die nodig is om de opbrengsten bij elkaar te harken. Wat is daar de oorzaak van?
Ondernemers kunnen de 'time to cash' verkorten door een aantal simpele en bewezen principes toe te passen. Concentreer op pijn. Ontwerp voor verkoop. Gebruik bestaande infrastructuur. Vermijd lokmiddelen van traditionele marketingtools, deze zijn schadelijk voor starters. Deze en andere principes zijn beschreven in het boek 'Time to Cash - Seven keys to successful high tech startups'.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Everything is created twice
2. The absurd world of startups
3. The essence of cashflow
4. Seven keys
Part 2 - The seven keys to successful high-tech startups
5. Key 1: Ethos
6. Key 2: Focus
7. Key 3: Outsmart
8. Key 4: Stock
9. Key 5: Process
10. Key 6: Execution
11. Key 7: Customers
12. Epilogue
Index
Bibliography
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan