Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Running Lean

Iterate from Plan A to a Plan That Works

Gebonden Engels 2012 9781449305178
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In dit inspirerende boek laat Ash Maurya u kennis maken met de strategie voor uw groeiende onderneming die nodig is bij het bereiken van "product/market fit". Deze strategie is gebaseerd op Maurya's ervaring bij het bouwen van een groot aantal technische en niet technische producten.

Door het boek heen bouwt de auteur op de ideeën en concepten van een aantal innovatieve methoden zoals Lean Startup, Customer Development en bootstrapping.

Specificaties

ISBN13:9781449305178
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:207
Uitgever:O'Reilly
Druk:2
Verschijningsdatum:30-3-2012
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ash Maurya

ASH MAURYA is de bedenker van het Lean Canvas, een A4-ontwikkeltool voor businessmodellen, en auteur van Running Lean. Hij geeft over de hele wereld uitverkochte workshops, werkt als mentor voor diverse accelerators, waaronder TechStars, Accelerace en Slingshot, en geeft gastcolleges aan diverse universiteiten, waaronder MIT, Harvard en de University of Texas, Austin. Hij zit in de adviesraad van een aantal start-ups, adviseert nieuwe en bestaande bedrijven en schrijft bijdragen voor toonaangevende businesspublicaties en websites. Hij woont in Austin, Texas.

Andere boeken door Ash Maurya

Inhoudsopgave

Foreword
Preface
Introdcution

Part 1: Roadmap
1. Meta-Principles
2. Running Lean Illustrated

Part 2: Document Your Plan A
3. Create Your Lean Canvas

Part 3: Identify the Riskiest Parts of Your Plan
4. Prioritize Where to Start
5. Get Ready to Experiment

Part 4: Systematically Test Your Plan
Stage One: Understand problem
6. Get Ready to Interview Customers
7. The Problem Interview

Stage Two: Define solution
8. The Solution Interview
9. Get to Release 1.0

Stage Three: Validate Qualitatively
10. Get Ready to Measure
11. The MVP Interview
12. Validate Customer Lifecycle

Stage Four: Verify Quantitatively
13. Don't Be a Feature Pusher
14. Measure Product/Market Fit
15. Conclusion

Appendix: Bonus Material

Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Running Lean