Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 62% korting
,

Creating Powerful Brands

Paperback Engels 2010 9781856178495
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
19,95
VOORDEEL - 62% korting

Samenvatting

Er is geen twijfel over het feit dat brands steeds belangrijker worden op de internationale markt. Deze vierde editie van 'Creating Powerful Brands', geschreven door de auteur van de internationale besteller 'From Brand Vision to Brand Evaluation', laat zien waarom de invloed van merken groeit en hoe dat in zijn werk gaat.

Bovendien krijgt u strategieën aangereikt om het belang van uw eigen merk te vergroten, alsmede krachtige analyses van nieuwe brandingonderwerpen als e-branding en e-marketing en van de traditionele aspecten van branding.

Specificaties

ISBN13:9781856178495
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:496
Druk:4
Verschijningsdatum:28-9-2010
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Why it is important to create powerful brands
2. Understanding the branding process
3. How consumers choose brands
4. How consumer brands satisfy social and psychological needs
5. Business to business branding
6. Service brands
7. Retailer issues in branding
8. Brands on the internet
9. How powerful brands beat competitors
10. The challenge of developing and sustaining added values
11. Brand planning
12. Brand evaluation

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creating Powerful Brands