Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Visuele identiteit in 10 stappen

Paperback Nederlands 2020 9782509026880
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep?

Dit boek biedt een 'tips & tricks'-benadering rond deze vraagstelling. Het boek kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met 'visuele identiteit', eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan! Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Specificaties

ISBN13:9782509026880
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:116
Uitgever:Politeia
Druk:1
Verschijningsdatum:25-2-2020

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Christophe Ruys

Christoph Ruys (1972) is visual consultant, auteur, keynote speaker en ondernemer.

Andere boeken door Christophe Ruys

Inhoudsopgave

Auteur
Voorwoord
Inleiding: profielschets van een visuele samenleving

1 Creëer een draagvlak
2 Je DNA als leidraad
3 Verwen je hersenen. Communiceer visueel!
4 Kies de bouwstenen voor je visuele identiteit
5 Vinger aan de pols. Oog voor trends en ontwikkelingen
6 Bepaal de segmentatie en levensduur van je visuele identiteit
7 Hou de valkuilen buiten beeld
8 Brainstormen en keuzes maken!
9 Kies voor huisstijlmanagement
10 Communiceer

Bronnen en leessuggesties
Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Visuele identiteit in 10 stappen