Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Geen bereik

Over de buitengewone opkomst en spectaculaire val van BlackBerry

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 9789000341382
Direct te downloaden

Samenvatting

De waanzinnige opkomst en de spectaculaire val van BlackBerry. In 2009 was de helft van de smartphonemarkt in het bezit van BlackBerry. Vandaag de dag is dat nog maar 1 procent. Wat ging er mis?

Geen bereik is het verbazingwekkende verhaal van een bedrijf dat eerst alle wereldwijde giganten had omver geduwd, voordat het zelf binnen korte tijd bezweek aan de meedogenloze concurrentie uit Silicon Valley, door toedoen van bedrijven als Apple en Google. Door gesprekken met de belangrijkste spelers, senior executives, directeuren en concurrenten beschrijft Geen bereik de opmerkelijke opkomst en duizelingwekkende val van een multinational die ooit begon als een kleine startup boven een bagelwinkeltje in Ontario.

De bekende journalisten Jacquie McNish en Sean Silcoff hebben een meeslepend, spannend en uitermate vermakelijk verhaal geschreven rondom een van de meest boeiende bedrijven van deze eeuw.

Specificaties

ISBN13:9789000341382
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:368
Druk:1
Verschijningsdatum:23-6-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (1)

Geen bereik
Pierre Pieterse | 6 augustus 2015
Geen bereik is het verhaal van een start-up bedrijf in Waterloo, Canada, dat de mobiele telefoon herdefinieert. Het is ook het verhaal hoe diezelfde, inmiddels groot geworden start-up moeite heeft volwassen te worden in een snel-veranderende en heftig concurrerende markt, vele missers maakt en hard onderuit gaat. Geen bereik, het boeiende en vlot geschreven verhaal over BlackBerry, bevat vele lessen waar ondernemers van kunnen leren.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Dag Blackberry
Bertrand Weegenaar 8 juli 2015 In 2010 verscheen van de hand van auteur William Powers een filosofisch boek over de smartphone en ons menselijk gedrag met de ondertitel ‘A practical philosophy for building a good life in the digital age’.

Over Jacquie McNish

Jacquie McNish is een zeer bekende businessjournalisten uit Canada. Hij staat bekend om zijn onthullende verhalen over de grootste bedrijven van de afgelopen 25 jaar. McNish schrijft voor de Wall Street Journal en won zes grote prijzen voor haar baanbrekende onderzoeken.

Andere boeken door Jacquie McNish

Over Sean Silcoff

Sean Silcoff is een zeer bekende businessjournalisten uit Canada. Hij staat bekend om zijn onthullende verhalen over de grootste bedrijven van de afgelopen 25 jaar. Silcoff schrijft voor Globe and Mail en is een auteur met vele prijzen op zijn naam, zoals de National Newspaper Award.

Andere boeken door Sean Silcoff

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Geen bereik