

Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Danny is veelgevraagd spreker en trainer over data-gedreven marketing. Hij is auteur van Basisboek data-driven marketing (2023) en Data-bedreven marketing (2020). Daarnaast is hij host van de podcast de Groene Nerds.
Meer over de auteursDatabedreven Marketing & Waarde(n)vol verkopen
Combideal
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789001291433Samenvatting
Dit prachtige boekenpakket met daarin de twee titels ‘Databedreven marketing’ en ‘Waarde(n)vol verkopen’ komt precies op tijd.
Ten tijde van hevige verandering en groeiende economische onzekerheid, is het belangrijker dan ooit om het maximale uit jouw marketing- en sales te halen. Om verbeteringen door te voeren, te optimaliseren; om je strategie aan te passen.
Leer de factoren begrijpen die een goede verkoop of omzet verhinderen en wat je kan doen om het tij te keren. Implementeer een moderne data-gedreven werkwijze en cultuur, om nog beter te worden in wat je doet. Dit unieke pakket biedt: wetenschappelijke inzichten, optimalisatie-tactieken, inspiratie, andere perspectieven en vernieuwende strategieën. Alle ingrediënten voor commercieel succes in één pakket!
Specificaties
Lezersrecensies
Over Misha Stoutenbeek
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan