


Lenny Kaarsgaren is directeur en trainer van Effectivents, ene evenementenbureau dat zich tevens bezighoudt met het geven van trainingen en advies op het gebied van evenementenorganisatie.
Meer over Lenny KaarsgarenCommunicatie rondom evenementen
Paperback Nederlands 2009 1e druk 9789013056662Samenvatting
Elk zakelijk evenement kent een uitnodiging en bij bijna elk evenement worden de aanmeldingen bevestigd. Maar daar houdt het in de praktijk vaak mee op. Een gemiste kans! Want de marketing- en communicatiemogelijkheden houden niet op bij het evenement op zich. Er liggen meer situaties voorhanden om contactmomenten met de doelgroep in te bouwen rondom het evenement dan vaak worden benut.
Mogelijkheden die bovendien nog meerdere doelen dienen, doordat ze een hogere opkomst met zich meebrengen en de indruk die het evenement c.q. het bedrijf achterlaat verbeteren en versterken.
Alle reden dus om ook de communicatie met de doelgroep weloverwogen in te zetten en hier bij het maken van de plannen voor het evenement uitgebreid bij stil te staan.
Het ideale 'communicatiepakket' verschilt per evenement en hangt sterk samen met de doelstelling, doelgroep en het budget en moet dus op de situatie worden afgestemd. In dit boekje komen alle mogelijke communicatievormen die u in dit kader ter beschikking staan uitgebreid aan bod.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Inleiding
1. Functies van communicatie met de doelgroep
2. Het communicatieplan
3. Communicatie in het voortraject van een evenement
4. Communicatie tijdens het evenement
5. Communicatie na afloop van het evenement
6. Drukwerk
7. Een mailing verzenden
8. Uitnodigend en creatief schrijven
Nawoord
Over de auteur
Inhoudsopgave online Secretaresse Assistent
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan