De kwaliteit van uw website
Van project naar proces
Ingenaaid Nederlands 2002 1e druk 9789014076690Samenvatting
Hoe kunt u er voor zorgen dat de website van uw organisatie op een effectieve wijze wordt ingezet en ook in de toekomst succesvol blijft. Dat is de centrale vraag die wordt beantwoord in dit boek. Aan de hand van integraal kwaliteitsmanagement (TQM) beschrijven De Raaf en Masselink de drie belangrijkste aandachtspunten in de ontwikkeling van een website: resultaatgerichtheid, procesgerichtheid en klantgerichtheid. Dit boek biedt een praktische aanpak voor het verbeteren van de kwaliteit van uw website. De beschreven kaders zullen u helpen de verwachte bedrijfsresultaten te definiëren door inzet van uw website; Daarnaast leert u de kwaliteit van uw website te bepalen vanuit het standpunt van de klant. Ten slotte wordt een proces beschreven voor continue verbetering van de kwaliteit van uw website.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Internet en kwaliteit
3. Resultaatgerichtheid
4. Klantgerichtheid
5. Procesgerichtheid
6. Continu ontwikkelen en verbeteren
7. Conclusie: De rol van het management
Noten
Over de auteurs
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan