Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Creativiteit Hoe? Zo!

Inzicht, inspiratie en toepassingen voor het optimaal benutten van uw eigen creativiteit en die van uw organisatie

Gebonden Nederlands 2003
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 3866306 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Wilt u leren hoe u sneller op nieuwe ideeën komt? Wilt u de finesses van de brainstorm leren kennen zodat u die efficiënter kunt gaan toepassen? Wilt u ervaren hoe u de creativiteit bij anderen kunt aanboren? 'Creativiteit. Hoe? Zo!' geeft een rondleiding in uw eigen denken en helpt u om uw eigen creativiteit en die van uw organisatie te ontdekken en ontwikkelen. Het boek is een leer-, doe- en oefenboek voor iedereen die de sleur van de standaardoplossingen wil doorbreken en op zoek is naar de buitengewone en efficiëntere antwoorden op de uitdagingen van alledag. De vorm van het boek is vol verrassingen; ook daardoor biedt 'Creativiteit. Hoe? Zo!' een schat aan inspiratie.

Specificaties

ISBN13:9789020950175
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Lannoo
Druk:1
Verschijningsdatum:14-1-2016

Expertrecensies (5)

Renze Klamer | 7 juli 2004
Een boek over creativiteit vraagt aandacht. Creatief zijn wordt zo positief gewaardeerd dat iedereen het wel wil zijn. En de intrigerende titel 'Creativiteit Hoe? Zo!' wekt op z'n minst de indruk dat het te leren is. Ook door mij, als gewone sterveling.Lees verder
Peter de Roode | 14 april 2004
'Creativiteit Hoe?ZO!' is niet alleen een heel interessant boek om te lezen en om in te doen, het is vooral de schitterende vormgeving die als eerste opvalt. Veel kleurenfoto's, schema's en tekeningen maken dat je als lezer even het gevoel hebt weg te zijn uit de wereld van managementliteratuur.Lees verder
Lidwien L. Opheij | 7 mei 2003
Ik geef een 8.5 'CreativiteitHoe?Zo!' is een feest van herkenning, al bij de eerste wandeling door het boek: de kleuren, de schoonheid, de uitdagende raadsels. Zinnenprikkelend! Heerlijk dat ik een maand had dit boek te 'doen'. Ook al ben ik geschoold in creatief denken, 'Creativiteit Hoe?Lees verder
Marianne van Duuren | 7 mei 2003
Ik geef een 7 Op z'n minst zou ik nu als creatief denker deze recensie moeten kunnen schrijven. Helaas, ik heb nog veel te leren. Maar is dat niet altijd zo op het moment dat je meer kennis krijgt? Het boek is geschreven vanuit drie verschillende gezichtspunten.Lees verder
Peter van der Mark | 7 mei 2003
Ik geef een 8 'Creativiteit HOE?ZO!' is een inspirerend handboek door een geslaagde combinatie van inzicht, uitdaging en vooral uitnodiging tot actie. De auteur neemt je, luchtig aangevuld met verrassende voorbeelden, spelenderwijs mee in de theorie van het creatieve denken.Lees verder
Alle expertrecensies (5)

Lezersrecensies

4.0 van de 5
29 stemmen
12
7
7
3
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Igor Byttebier

Igor Byttebier startte zijn carrière in Japan en werkte daarna in een bank en de industrie. Reeds meer dan tien jaar is hij als creativiteitsconsultant actief voor organisaties van IJsland tot Hong Kong. Hij specialiseerde in takken als marketing, engineering, productontwikkeling en strategie en werkte voor organisaties als Agfa, Bank of Ireland, BASF, Danone, Interbrew, het Nederlandse Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Sanoma Magazines, Sony, Sun microsystems enVRT. Hij doceert in diverse postuniversitaire opleidingen in Nederland en Vlaanderen.

Andere boeken door Igor Byttebier

Inhoudsopgave

Inzicht

1. Inleiding

Voorwoord
Misvattingen

2. Creatief denken
3. Creatief proces
4. Startfase
5. Divergerende fase
6. Convergerende fase
7. Een creatieve organisatie
8. Uitleiding

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creativiteit Hoe? Zo!