Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Creativiteit Hoe? Zo!

Inzicht, inspiratie en toepassingen voor het optimaal benutten van uw eigen creativiteit en die van uw organisatie

Gebonden Nederlands 2003 9789020950175
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Wilt u leren hoe u sneller op nieuwe ideeën komt? Wilt u de finesses van de brainstorm leren kennen zodat u die efficiënter kunt gaan toepassen? Wilt u ervaren hoe u de creativiteit bij anderen kunt aanboren? 'Creativiteit. Hoe? Zo!' geeft een rondleiding in uw eigen denken en helpt u om uw eigen creativiteit en die van uw organisatie te ontdekken en ontwikkelen. Het boek is een leer-, doe- en oefenboek voor iedereen die de sleur van de standaardoplossingen wil doorbreken en op zoek is naar de buitengewone en efficiëntere antwoorden op de uitdagingen van alledag. De vorm van het boek is vol verrassingen; ook daardoor biedt 'Creativiteit. Hoe? Zo!' een schat aan inspiratie.

Specificaties

ISBN13:9789020950175
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Lannoo
Druk:1
Verschijningsdatum:14-1-2016

Expertrecensies (5)

Creativiteit Hoe? Zo!
Renze Klamer | 7 juli 2004
Creativiteit Hoe? Zo!
Peter de Roode | 14 april 2004
Creativiteit Hoe? Zo!
Lidwien L. Opheij | 7 mei 2003
Creativiteit Hoe? Zo!
Marianne van Duuren | 7 mei 2003
Creativiteit Hoe? Zo!
Peter van der Mark | 7 mei 2003
Alle expertrecensies (5)

Lezersrecensies

4.0 van de 5
29 stemmen
12
7
7
3
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Igor Byttebier

Igor Byttebier startte zijn carrière in Japan en werkte daarna in een bank en de industrie. Reeds meer dan tien jaar is hij als creativiteitsconsultant actief voor organisaties van IJsland tot Hong Kong. Hij specialiseerde in takken als marketing, engineering, productontwikkeling en strategie en werkte voor organisaties als Agfa, Bank of Ireland, BASF, Danone, Interbrew, het Nederlandse Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Sanoma Magazines, Sony, Sun microsystems enVRT. Hij doceert in diverse postuniversitaire opleidingen in Nederland en Vlaanderen.

Andere boeken door Igor Byttebier

Inhoudsopgave

Inzicht

1. Inleiding

Voorwoord
Misvattingen

2. Creatief denken
3. Creatief proces
4. Startfase
5. Divergerende fase
6. Convergerende fase
7. Een creatieve organisatie
8. Uitleiding

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creativiteit Hoe? Zo!