

Erik Van Vooren is spreker en auteur. In zijn werk gaat hij op zoek naar de inspiratie van wie ook in moeilijke omstandigheden weer opstaat en blijft groeien.
Meer over Erik van VoorenDirect Marketing, Praktijkboek
Tips, cases en adviezen
Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789020965544Samenvatting
'Direct Marketing, Praktijkboek' is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubrieken: van adressenbestanden over databases, direct mail, direct response reclame, telemarketing, loyalty marketing tot e-mail marketing.
Elk hoofdstuk vormt een mooi afgerond geheel dat makkelijk leest. De auteur sleept u mee van vraag naar vraag, van antwoord naar antwoord, afgewisseld met boeiende voorbeelden uit de praktijk.
'Direct Marketing, Praktijkboek' is een unieke gids door de snel evoluerend wereld van de marketing. Het is een zapboek dat u niet van voor naar achter hoeft te lezen om nieuwe ideeën te plukken uit de talrijke aanbevelingen en voorbeelden of om verschillende leerrijke tips mee te pikken.
Vanuit zijn ervaring met DM Update, de tweemaandelijkse direct marketing adviesbrief, weet Erik van Vooren precies welke vragen in de praktijk leven. Samen met diverse bekroonde direct marketing copywriters en gerenommeerde direct marketing professionals formuleert hij de juiste antwoorden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Acquisitie van nieuwe klanten
2. Adressenbestanden
3. Antwoordkaart en antwoordcoupon
4. Brieven
5. Consumentenpsychologie
6. Copywriting
7. Customer relationship management
8. Direct mail adviezen
9. Direct mail voorbeelden
10. Direct response advertenties
11. E-mailing & webmarketing
12. Loyalty marketing
13. Merkimago en direct marketing
14. Persberichten
15. Premiums & cadeau's
16. Privacy
17. Respons
18. Strategie
19. Telemarketing & callcenters
20. Testen
21. Uitnodiging
22. Vormgeving
Een verhaal zonder einde
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan