Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het social media handboek voor coaches

Paperback Nederlands 2014 9789024402762
Niet leverbaar.

Samenvatting

Coaching draait om mensen: hun gedrag, hun omgeving, behoeften, wensen, vragen. Steeds vaker gebruiken ze social media en vaak de hele dag door. Online en offline gedrag zijn niet meer los van elkaar te zien.

Als je als coach begrijpt wat social media kunnen bijdragen aan je werk en de kansen en valkuilen ervan kent, maak je je werk niet alleen leuker, maar ook beter. Vergaren van kennis, sparren met collega’s, beantwoorden van onbeantwoordbare vragen, werven van klanten, feedback geven aan coachees – social media bieden kansen voor al deze mogelijkheden.

'Het social media handboek voor coaches' laat zien wat social media kunnen betekenen voor coaches in alle aspecten van hun werk. Dit praktische boek biedt handvatten om effectief en efficiënt met social media te werken en ze bewust als tool in te zetten. Het geeft inzicht in wat de diverse platforms te bieden hebben en hoe ze zowel coaches als coachees helpen om het maximale uit zichzelf te halen.

Specificaties

ISBN13:9789024402762
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:16-9-2014
Hoofdrubriek:Coaching en trainen
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Fiona Kloosterman

Fiona Kloosterman (eigenaar van bureau PintaPeople) is gepassioneerd businesscoach/trainer met specialisme personal branding en social media. Fiona trainde en coachte de afgelopen jaren met succes honderden mensen in social media en personal branding.

Andere boeken door Fiona Kloosterman

Inhoudsopgave

Inleiding

DEEL 1: BASISKENNIS OVER SOCIAL MEDIA
1. Wat zijn social media?
2. Belangrijk om te weten
3. De zes stappen naar succesvol socialmediagebruik

DEEL 2: KLAAR VOOR DE START
4. LinkedIn
5. Twitter
6 Facebook
7. YouTube
8. Pinterest
9. Google+
10. Skype
11. Bloggen
12. Apps
13. Overige sites

DEEL 3: SOCIAL MEDIA IN DE DAGELIJKSE COACHPRAKTIJK
14. De coach als persoon en social media
15. De coachpraktijk en social media
16. De coachee en social media
17. De downside van social media

Slotwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het social media handboek voor coaches