Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Amazon.com business

Ondernemen op het scherpst van de nieuwe tijd

Paperback Nederlands 2000 9789038911052
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In 1995 werd Amazon.com als website gelanceerd. Beleggers van het eerste uur verdienden hun investering meer dan twintig keer terug. Jeff Bezos, oprichter en directeur, werd van 20e-eeuwse krantenjongen tot 21e-eeuwse internetmiljonair, dankzij revolutionaire ideeën die de zakenwereld voorgoed veranderden. Onderzoeksjournaliste Rebecca Saunders ligt in 'De Amazon.com business'Bezos' strategieën bloot en ontrafelt het mysterie rond de meest baanbrekende onderneming van het internettijdperk. Zij belicht de geheimen en de ambitie waardoor Amazon.com uit het niets wereldmarktleider in e-commerce werd.

Specificaties

ISBN13:9789038911052
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:157
Uitgever:Elmar
Druk:0

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Voorwoord

Inleiding

1. Denk en droom e-commerce
2. Haal er ondernemers bij
3. Focus
4. Vestig je naam
5. Bind klanten met toegevoegde waarde
6. Efficiënt distribueren
7. Blijf in beweging
8. Het belang van technologische macht
9. Innovatie en rationele aanpassing
10. Lift mee op het succes van anderen

Nawoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Amazon.com business