Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Luisterboek Internet overleven

Van flowerpower tot Second Life

Audio-cd Nederlands 2008 9789043016353
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

De technologische ontwikkelingen buitelen de laatste decennia over elkaar heen. Nieuwe toepassingen gaan gepaard met steeds uitgebreidere gebruiksmogelijkheden voor steeds meer mensen. De revolutionaire jaren zestig hebben plaatsgemaakt voor een wereld waarin de keuzemogelijkheden haast onbeperkt zijn en het individu het voor het zeggen heeft. Maar zijn we wel zo gelukkig met al die vrijheid en weten we ons er wel raad mee? Cor Molenaar vertelt welke ontwikkelingen hebben plaatsgevonden en hoe u daar het meeste voordeel uit kunt halen.

Cor Molenaar is bijzonder hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de Rotterdam School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy in Oosterbeek.

Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!

Specificaties

ISBN13:9789043016353
Trefwoorden:internet, trends, media
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:60
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2008

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk). Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen', 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel!'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Andere boeken door Cor Molenaar

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Luisterboek Internet overleven