Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketing in een wereld vol beleving!

Paperback Nederlands 2018 9789043036641
Niet leverbaar.
82,95

Samenvatting

Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Marketing in een wereld vol beleving gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met enkele persoonlijke belevingen en inzichten uit de marketingwereld, de bredere entertainmentwereld en de belevingseconomie - niets meer en niets minder! De combinatie van deze inzichten helpt de nieuwe marketeer om 'outside the box' te denken, te innoveren of te creëren; maar daarvoor moet hij die 'box' natuurlijk wel eerst heel goed kennen en kunnen definiëren. Dat is wat we met dit boek ambiëren: de juiste inzichten bundelen in één geheel, om je zo voldoende bagage mee te geven tijdens nieuwe denkprocessen.Meer informatie is te vinden op: www.pearson.com/nl

Specificaties

ISBN13:9789043036641
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:13-8-2018
Hoofdrubriek:Schoolboeken
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
4 stemmen
3
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing in een wereld vol beleving!