

Stephanie Diamond is een leider in marketingdenken met meer dan twintig jaar ervaring in het genereren van winst voor zowel kleine bedrijven als multinationals.
Meer over de auteursFacebookmarketing voor Dummies
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789045356594Samenvatting
Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent dat er vraag is naar kennis over de strategische planning, uitvoering en analyse van een succesvolle Facebookmarketingcampagne. Facebookmarketing voor Dummies brengt je op de hoogte van de nieuwste tools en functies die belangrijk zijn voor marketeers en eigenaren van Facebookpagina's.
Ben jij een marketeer die Facebook effectief wil toevoegen aan je totale marketingmix, beschouw dit boek dan als het mekka van Facebook-marketing. In dit boek maak je kennis met de psychologie van de Facebook-gebruiker, zet je een aanwezigheid op social media op, vergroot je je naamsbekendheid, integreer je Facebook-marketing met andere marketingstrategieën, leer je je te richten op een bepaalde doelgroep en meer.
Specificaties
Lezersrecensies
Over John Hayden
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Deel 1: Aan de slag met Facebookmarketing
1. Marketing in het Facebook-tijdperk
2. Je doelgroep onderzoeken en begrijpen
3. Een Facebook-marketingplan ontwikkelen
Deel 2: Je plek op facebook verwerven
4. Aan de slag met een Facebook-pagina
5. Beheerdersinstellingen voor je pagina
6. Meer apps voor je Facebook-pagina
Deel 3: Klanten en prospects binden via Facebook
7. Contentmarketing met Facebook
8. De fanbase van je Facebook-pagina’s vergroten
9. Betrokkenheid bij je Facebook-fans
10. Je marketingstrategie verbeteren met Facebook Statistieken
Deel 4: Marketing naast de Facebook-pagina
11. Gebruik Facebook-advertenties om je bedrijf te promoten
12. Facebook-aanbiedingen voor je producten en diensten
13. Facebook-groepen en -evenementen voor je bedrijf
14. Facebook in je andere marketingkanalen integreren
15. Facebook-functies in je website integreren met Social Plugins
16. Je klantbetrokkenheid intensiveren
Deel 5: Het deel van de tientallen
17. Tien veel voorkomende Facebook-marketingfouten en hoe ze te vermijden
18. Tien zakelijke tips voor Facebook
19. Tien (oké, acht) factoren voor Facebook-marketingsucces op de lange termijn
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan