Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie

van probleem naar advies

Paperback Nederlands 2014 9789046904312
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.
Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor dataverzameling en het analyseren daarvan. Ook ondersteunt het je bij de totstandkoming van het schriftelijk eindproduct: een advies in de vorm van een onderzoeksrapport of scriptie. De theorie is geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk. Op de website bij het boek staan onder andere kennisclips en voorbeelden van data-analyse. Voor de docent zijn er PowerPointpresentaties, toetsvragen en cases beschikbaar.

Specificaties

ISBN13:9789046904312
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Coutinho
Druk:1
Verschijningsdatum:5-12-2014
Hoofdrubriek:Schoolboeken

Lezersrecensies

4.7 van de 5
6 stemmen
5
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Praktijkonderzoek in marketing en communicatie